AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Hvordan virker det på treningsstudio? Betaler man en fast sum pr.mnd, og da har man tilgang til både egentrening og gruppetimer og kan benytte dette så mye/lite man vil selv pr. mnd? Eller koster det ekstra for de gruppetimene man tar? Hvor mye koster det ved treningsstudioet ditt pr.mnd? Jeg har lyst å begynne på Zumba, og ser at en zumba time varer i 55 min. Det høres mye ut for meg, jeg vet ikke om jeg har energi til å stå på i en time slik. Kan man ta pauser om man trenger det, gjør folk det, eller er "alle" kjempetrente folk som lett holder ut en time? Jeg er en mosjonist som har lyst å begynne på noe, og zumba ser jo kjekt ut! Hvordan går man kledd i f.eks en Zumba time? Har folk med seg vannflaske / banan eller noe?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Hvordan virker det på treningsstudio? Betaler man en fast sum pr.mnd, og da har man tilgang til både egentrening og gruppetimer og kan benytte dette så mye/lite man vil selv pr. mnd? Eller koster det ekstra for de gruppetimene man tar? Hvor mye koster det ved treningsstudioet ditt pr.mnd? Jeg har lyst å begynne på Zumba, og ser at en zumba time varer i 55 min. Det høres mye ut for meg, jeg vet ikke om jeg har energi til å stå på i en time slik. Kan man ta pauser om man trenger det, gjør folk det, eller er "alle" kjempetrente folk som lett holder ut en time? Jeg er en mosjonist som har lyst å begynne på noe, og zumba ser jo kjekt ut! Hvordan går man kledd i f.eks en Zumba time? Har folk med seg vannflaske / banan eller noe? Betaler 399 på Condis, og da har jeg tilgang til alt bortsett fra squash. JEg anbefaler at du tar deg en tur til senteret og ber om å få snakke med en veileder
Kirby Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Hvordan virker det på treningsstudio? Betaler man en fast sum pr.mnd, og da har man tilgang til både egentrening og gruppetimer og kan benytte dette så mye/lite man vil selv pr. mnd? Eller koster det ekstra for de gruppetimene man tar? Hvor mye koster det ved treningsstudioet ditt pr.mnd? Det kommer helt an på hvor du vil trene, sjekk ut litt forskjellige sentere på nettet. Det avhenger litt av HVA du vil trene hvor du "bør" trene også Jeg har lyst å begynne på Zumba, og ser at en zumba time varer i 55 min. Det høres mye ut for meg, jeg vet ikke om jeg har energi til å stå på i en time slik. Kan man ta pauser om man trenger det, gjør folk det, eller er "alle" kjempetrente folk som lett holder ut en time? Jeg er en mosjonist som har lyst å begynne på noe, og zumba ser jo kjekt ut! Hvordan går man kledd i f.eks en Zumba time? Har folk med seg vannflaske / banan eller noe? Zumba er ikke KJEMPEslitsomt, men man blir god og svett, så håndkle og vannflaske er et must! Man går kledd i vanlige treningsklær, gjerne noe som puster godt! Og det er helt lov å ta pauser - det er også en del ulike "sett" med trinn iløpet av timen hvor ikke alle er like krevende og slitsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå