Gjest Huldra med skuldra Skrevet 24. oktober 2003 #1 Skrevet 24. oktober 2003 Hei Jeg er i slutten av 20 årene og åpnår fortsatt mye større nytelse på egenhånd enn det jeg klarer med kjæresten min (og med noen andre for den saks skyld) Er dette vanlig? Det er selvfølgelig mye koseligere og personlig mellom oss når vi har sex med hverandre... og samleiet gir meg mye... men jeg får ikke vaginal orgasme og jeg kommer fortere og "bedre" på egen hånd... Merkelig? Kanskje ikke, jeg kjenner meg jo best selv... men selv om jeg stimulerer meg selv under samleiet så fungerer det best på egen hånd... uten penetrering! Noen som har noen innspill?
Gjest Huldra med skuldra Skrevet 24. oktober 2003 #3 Skrevet 24. oktober 2003 Øve øve øve! Ok Ok Ok :-? Jeg er litt lei av å høre at man skal øve og øve osv... Jeg er i slutten av 20 årene og jaaaaaaa jeg har hatt sex i noen år... men det fungerer rett og slett bedre alene... Han er rett og slett i veien og det er ikke plass til leketøy og andre varianter
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #4 Skrevet 24. oktober 2003 Tja, hvis du er fornøyd med slik du har det, er det vel ingenting å stresse over. Av og til får jeg inntrykk av at sex nesten er et karrierejag - du skal hele tiden nå høyere og bedre mål, hele tiden utvikle deg selv og eksperimentere med nye ting.
Gjest Huldra med skuldra Skrevet 24. oktober 2003 #7 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg var vel litt interissert om det var flere som har det som meg... (så et annet innlegg som definnetivt hadde det som meg) og hva folk oppfatter...
Dødspingvinen Skrevet 25. oktober 2003 #8 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg har en venninne som også har det på samme måten. Det er faktisk ganske så vanlig. Leste et sted at ca 30% bare kan få orgasme på egenhånd. Kanskje det kan hjelpe med en slik penisring som maserer klitoris litt i mens? Ta den en kikk inn på kondomeriet eller beathe uhse og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå