AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Tittelen sier egentlig alt Er yoga trening da mener jeg sånn kalori forbrenning trening? Jeg går på sats yoga, sikkert mange som har vært på den, men jeg føler jeg forbrenner litt? kansje det bare er meg:)
Capricorn Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Jeg trener yoga, men ikke på Sats. Noen ganger blir jeg ganske sliten, men føler ikke at det forbrenner så veldig.
Tullepia Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Tittelen sier egentlig alt Er yoga trening da mener jeg sånn kalori forbrenning trening? Jeg går på sats yoga, sikkert mange som har vært på den, men jeg føler jeg forbrenner litt? kansje det bare er meg:) Alle øvelser forbrenner kalorier, men noen forbrenner mer enn andre. Det beste du kan gjøre er å trene styrketrening en gang i uka og trene kondisjon (sykkel/ellipse/løping) to ganger i uka. I tillegg kan du drive yoga som hjelper deg med å få ned stress.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Yoga er ypperlig til å tone kroppen da, men spesielt mye kalorier på ikke-power yoga forbrenner man nok ikke. Rundt 200 kcal i timen kanskje?
Gjest norah Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Skal du forbrenne er yoga nærmest bortkastet sammenliknet med kombinasjonen spinning/løping + styrke. Men yoga er jo utrolig bra for kroppskontroll, avslapping og balanse. Det kan gjøre at man får mer ut av all annen trening - og ikke minst får et mer balansert indre. Kroppskontroll kan jo være fint å ha i mange sammenhenger i livet
Sulosi Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Jeg merker at jeg blir mye mere myk og smidig av yoga, forbrenner ikke så mye men siden jeg har problemer med stress-muskulatur i nakke og rygg så er det perfekt. Før jeg fikk problemer kombinerte jeg yoga og joggeturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå