Lilandry Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 (endret) I begynnelsen av desember bestilte jeg en hel del til julegaver, jeg fikk pakken løpet av 1,5 uker. De manglet 2 produkter fordi de var tomme på lager. Jeg tenkte det kunne gå greitt siden jeg egentlig ikke var så sent ute, så håpet å få pakken før jul. Noen få dager før jul fikk jeg melding om at de ikke klarte å få tilsendt produktene før på nyåret. Greitt tenkte jeg, da får det så være. Sende melding en av de første datoene i januar og spurte hvordan det lå an med pakken. Da fortalte de at de sendte pakken i romjula og synst det var rart jeg ikke hadde fått pakken. Skulle vente et par dager til, så skulle jeg gi beskjed sånn at de kunne tilbake betale meg pengene. Pakken dukket aldri opp og jeg har nå ventet på pengene i over 3 uker...! Jeg spurte for 1-2 uker hvor det ble av pengene, da sa de at de kom snart. Jeg føler meg litt "lurt" egentlig... Eller kanskje jeg overreagerer? Trodde ikke det skulle være så vanskelig altså. Endret 2. februar 2011 av Lilandry
BeautyFuzz Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Eg bestilte den 30.11.10 og fikk ikke pakken, så eg sendte de ein mail om hvor pakken ble av den 17.12.10.. Så fikk eg pakken 21.12.10 og da manglet det en ting, og eg måtte kontakte dei igjen å spør hvor den ble av og da sa di at den sku eg få etter jul. Det syns eg dei kunne gitt beskjed om.. Så fikk eg tilbudet om penger tilbake og eg sa eg ville ha pengane tilbake ja. nå ser eg at den 08.01.11 ble det overført penger Unnskyldninga for at det tok så lang tid med frakten var at de ikke hadde fått pengene mine før den tid. Men i følge nettbanken ble pengene overført til dei dagen etter bestillingen Mye rot og lang levering ( I NORGE?!) så mista bittelitt sansen for Lush da, men hey! alle kan gjøre feil tenkte eg:)
Lilandry Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har enda ikke fått pengene! Jeg kjenner at eg faktisk blir litt irritert...!
BeautyFuzz Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Ta å send dem ein mail og hør hvor pengene blir av *Skrivefeil* Endret 7. februar 2011 av Malin;) - Makeup
Lilandry Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Da har jeg gjort det! De sa blandt annet i en mail 18. januar at de samlet alle utbetalinger fra julesalget og at de da hadde sendt dette til denne personen som har med dette å gjøre- dermed skulle pengene være like rundt hjørnet. Hvorfor du har fått pengene dine så "fort" og at min utbetaling kommer med i "bunken" synst jeg er rart. Du bestilte jo omtrent på samme tid... Jeg får en følelse av at de ikke er helt ærlige. Jeg tviler egentlig litt om de virkelig sendte den pakken som da sa de gjorde i romjulen, den har jo aldri dukket opp og jeg har aldri opplevd at en pakke forsvinner ut av det blå (selv om jeg vet det kan skje)... Men med alle disse mailene, så blir jeg usikker...! Jeg kommer aldri til å bestille der noe mer! Synd at LUSH UK siden er blitt hacket...! Endret 8. februar 2011 av Lilandry
Titti72 Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Det tar tid fra pengene trekkes fra deres konto, til de er på bedriftens. Jeg har opplevd på nettbutikken vår, at Teller bruker opptil 3 uker, fra vi trekker kundens kort, til pengene er på konto. I de tilfellene vi skal returnere penger, gjør vi ikke det før pengene er inne hos oss. Gjør vi det før, kan vi risikere at du snakker med banken din, og stanser betalingen. Kjipt for dere som kunde, men en trygghet, i tilfelle dere blir svindlet, og dere har muligheten til å stanse en transaksjon.
Lilandry Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2011 Det tar tid fra pengene trekkes fra deres konto, til de er på bedriftens. Jeg har opplevd på nettbutikken vår, at Teller bruker opptil 3 uker, fra vi trekker kundens kort, til pengene er på konto. I de tilfellene vi skal returnere penger, gjør vi ikke det før pengene er inne hos oss. Gjør vi det før, kan vi risikere at du snakker med banken din, og stanser betalingen. Kjipt for dere som kunde, men en trygghet, i tilfelle dere blir svindlet, og dere har muligheten til å stanse en transaksjon. Jeg forstår. Men i mitt tilfelle ble varene bestilt 8 des., og det er laaaaangt over 3 uker siden. Faktisk 9 uker. Så det er nok ikke det som er problemet her...
Titti72 Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Hm.. Det var lenge, ja. Kan du ikke gå inn på nettbanken din og fylle ut sånt automatisk skjema som gjelder feiltrekk/svindel på kortet ditt. Det er jo en mulighet, og da blir det sikkert fortgang i saken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå