Sunniva81 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Er det mandelojle som er så fint å ha i håret? Eller var det jojobaolje? Uansett, har en flaske mandelojle stående, og lurte på om den er fin til å ha i håret eller om det er er helt på jordet? Husker det var en tråd om ojle, men husker ikke hvilken det var snakk om. Så, kan jeg bruke mandelojle i håret?
Honesty Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Mandeloljen er ganske fet, så så lenge du ikke har grovt og brusete hår, ville jeg prøvd en lettere olje først.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Ja da, det er bare fint. Har brukt mandel-, jojoba- og kokosolje selv. Olivenolje anbefaler jeg ikke! Lukter vondt og vanskelig å vaske ut. Når du skal vaske ut oljen lønner det seg å bruke så kaldt vann som mulig til å begynne med. Lykke til:)
Gjest BabyBlue Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Jojoba er en veldig lett olje. Er også godt for hår og hodebunn : )
Sunniva81 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2011 Ja da, det er bare fint. Har brukt mandel-, jojoba- og kokosolje selv. Olivenolje anbefaler jeg ikke! Lukter vondt og vanskelig å vaske ut. Når du skal vaske ut oljen lønner det seg å bruke så kaldt vann som mulig til å begynne med. Lykke til:) Ok, så den bør vaskes ut? Tenkte mer som en finish i tuppene jeg. Men som nevnt over, kanskje den blir for tung og gjør håret fett?
Sunniva81 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2011 Jojoba er en veldig lett olje. Er også godt for hår og hodebunn : ) Ja den er veldig lett den, men nå har jeg kun mandelolje stående og tenkte kanskje den var på samme viset Skal kun brukes i tuppene tenkte jeg, og ikke i hele håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå