Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mandelojle som er så fint å ha i håret? Eller var det jojobaolje? Uansett, har en flaske mandelojle stående, og lurte på om den er fin til å ha i håret eller om det er er helt på jordet? Husker det var en tråd om ojle, men husker ikke hvilken det var snakk om.

Så, kan jeg bruke mandelojle i håret? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandeloljen er ganske fet, så så lenge du ikke har grovt og brusete hår, ville jeg prøvd en lettere olje først.

Skrevet

Ja da, det er bare fint. Har brukt mandel-, jojoba- og kokosolje selv. Olivenolje anbefaler jeg ikke! Lukter vondt og vanskelig å vaske ut. Når du skal vaske ut oljen lønner det seg å bruke så kaldt vann som mulig til å begynne med. Lykke til:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jojoba er en veldig lett olje. Er også godt for hår og hodebunn : )

Skrevet

Ja da, det er bare fint. Har brukt mandel-, jojoba- og kokosolje selv. Olivenolje anbefaler jeg ikke! Lukter vondt og vanskelig å vaske ut. Når du skal vaske ut oljen lønner det seg å bruke så kaldt vann som mulig til å begynne med. Lykke til:)

Ok, så den bør vaskes ut? Tenkte mer som en finish i tuppene jeg. Men som nevnt over, kanskje den blir for tung og gjør håret fett?

Skrevet

Jojoba er en veldig lett olje. Er også godt for hår og hodebunn : )

Ja den er veldig lett den, men nå har jeg kun mandelolje stående og tenkte kanskje den var på samme viset :) Skal kun brukes i tuppene tenkte jeg, og ikke i hele håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...