Skorpion_21 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 (endret) "Atkins". "Grete Roede". "Ketolysekuren". "Kaloritabeller". "Lavkarbotabeller". "Sukker-en snikende fare". "Diabetes, nei takk". "Spis deg slank, uten å slanke deg"." Kuren som fungerer". "Guiden til LCHF"..osv.osv... 2 badevekter, målebånd, Kromtabletter, pulsklokke, skritt teller..osv.osv.. Jeg fikk nok her forleden og kastet alt sammen. Fylte 3 svære poser og bare slengte alt i søppelspannet. Det kjentes godt. Ja, jeg har gått opp i vekt. Ja, en god del av klærene mine passer ikke eller sitter ikke like pent. Ja, det er et lite nederlag, men hva betyr det egentlig? Tidligere brukte jeg XS -S i klær, nå bruker jeg S-M. Folk som var glad i meg, er fremdeles veldig glad i meg. Jeg blir skjekket opp i lyke stor grad som tidligere, om ikke i enda større. (puppene og rumpen min har vokst, mannfolk!) Spiller de ekstra kiloene egentlig så fryktelig stor rolle i det store og det hele? Trenger jeg å gå ned alle kiloene iløpet av kort tid? Jeg vet jo at det ville bli det samme som å bite seg selv i halen. Da kommer de like fort på som de gikk av. Jeg skal forsøke å stresse ned. Senke skuldrene. Senke kravene. Kjenne at jeg lever. Finne ut av hva jeg vil. Livet handler om så mye mer enn det å være str XS. Det må både jeg og alle andre innse. Stress ned med slankingen, jenter! Endret 2. februar 2011 av Skorpion_21 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Kremt, kremt..jeg hater å være selvmotsigende, men stryk det jeg skrev her. Jeg gikk akkurat på badevekten. Fuck me!
Skorpion_21 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2011 Der gjorde jeg det igjen Motivasjonen min: http://67pics.com/view2.php?q=Picture Of Victoria Secret Models&url=http://www.strangecelebrities.com/images/content/13331.jpg
Gjest Nanne70 Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Spis sunn og god mat, unn deg en utskeielse i ny og ne og vær i aktivitet minst en halv time daglig, så slipper du stresset
JumboJenny Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Enig med Nanne.. Man skal da leve også, vi har mange år igjen.. Det skal faktisk ikke så mye til. Man MÅ ikke legge om en total desperat livsstil for å nå trivselsvekt. 30 min daglig en rask gåtur, samt å spise til du kjenner det komfortabelt men ikke er stappmett er et godt råd. Spis ofte så slipper du få lyst på dritt. Følge regler, gjøre ditt og datt, er det rart man blir gal? Det tar jo så mye energi. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes rett og slett det er deilig å trene Alt blir mye bedre. Bytt ut f.eks en sjokolade med en nutrilett eller atkins hvis du må skeie ut, og fokuser på å få i deg sunne matvarer for kroppens del. Da får du fokuset vekk fra hva som er dårlig, og holder deg mett, men sunn Velg fullkornskjeks fremfor vanlig, hvis du spiser slikt ofte. Må også si at store utskeielser kan ødelegge litt, for kroppen vender seg veldig lett til store mengder sukker. Men kurer som Atkins osv er bare dumt. Det handler om livsstil.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Uansett om man er veldig overvektig eller bare har gått litt opp i vekt, tror jeg det er dumt å fokusere på dietter og kortisiktig vektnedgang. Diverse vidunderkurer og pilleløsninger bør man absolutt hive i søpla... Men om man benytter anledningen til å øke den fysiske aktiviteten og endre kostholdet gradvis til noe sunt (kan godt være noe "generelt" sunt, type mer grønnsaker, mindre raske karbohydraer, full lavkarbo er vel mest for de som trenger å gå relativt mye og ganske raskt ned i vekt) er jo det en investering for helsa, og man får gjerne mer koverskudd. Nå har jo ikke du gått opp mye, jeg er i omtrent samme situasjon (plutselig begynner alderen å virke inn på forbrenning og sånt...), men det å holde seg litt i form er jo uansett lurt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 For 100 år siden var overvektige mennesker attraksjoner på sirkus, det sier sitt.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 For 100 år siden var overvektige mennesker attraksjoner på sirkus, det sier sitt. Gi deg. Det er forskjell på overvekt og syklig overvekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå