Bare meg:) Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Når begynner en baby å puste gjennom munnen?? Har en liten gutt som er så tett i nesa stakkar
Bare meg:) Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2011 Tenkte nå mer sånn av seg selv.... For små babyer puster vel kun gjennom nesa?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Ja, jeg mente ikke at du må puste for barnet hvis du holder for nesen. Barnet velger selv å puste med munnen hvis nesen er for tett. Ta deg en bolle og slapp av. Barnet dør ikke av tett nese. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Når han ikke lenger får pustet gjennom nesen. Han holde rikke pusten i evigheter vet du...
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2.2.2011 den 10.52): Ja, jeg mente ikke at du må puste for barnet hvis du holder for nesen. Barnet velger selv å puste med munnen hvis nesen er for tett. Ta deg en bolle og slapp av. Barnet dør ikke av tett nese. Sånne som deg🤦🏻♀️ Anonymkode: 2c708...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå