monica86 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 hvor mange skal ha slør når dere gifter dere og hvem skal ikke ha? jeg har kjøpt slør men e r usikker på om jeg skal bruke det. symboliserer slør noe, evt hva?
Fluffe Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Jeg kjøpte slør, men fant ut at jeg så ut som en idiot med det. Så da droppet jeg hele greia.
Brukernavn Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Jeg hadde slør under vielsen og en stund utover bryllupsfesten. Jeg tok det så av for å vise frem frisyren
viren Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Jeg hadde "birdcage" slør, skulle egentlig ha et katedralslør (et som er så langt at det går kant i kant med slepet på kjolen), men det ble for voldsomt.
ablaze Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes det ble feil med slør på meg, så jeg skal ha en pyntedings i håret. Har relativt kort frisyre..
Barcelone Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jeg vill egentlig ha slør, men det passet ikke til kjolen så jeg droppet det. Synes du skal føle litt på det ftem mot bryllupet jeg =o)
FruN Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har valgt å ikke ha det, men en større hårpynt i stedet. Prøvde slør når jeg kjøpte kjole, og synes det var mindre pent på meg.
Anglofil Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Har kjøpt slør, men jeg er usikker på om jeg kommer til å bruke det. Mvh Yvonne
Rhiannon Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har kjøpt, og skal bruke det Det kompletterer kjolen. Er et katedralslør, men går ca ti cm forbi slepet. det har også en fin blondekant som viser godt da, mens stoffet er så tynt at detaljene på kjolen viser gjennom.
Wonders Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 ta med, du kan alltids kvitte deg med det i løpet av kvelden.
litleMeg Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 Jeg skal ha både slør og tiara Trodde det ble litt mye, men når jeg prøvde det på var det vakkert.
Disco Biscuit Skrevet 9. februar 2011 #13 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde ikke slør - mest fordi jeg ikke hadde oppsatt hår og lot det lange håret med diadem være pynt nok.
Frk. Belle Skrevet 9. februar 2011 #14 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde langt slør og elsket det! Kjoen hadde ikke noe særlig pynt så ble veldig fint med det lange sløret med små krystaller i... Og følte meg virkelig som en brud Men litt slitsomt å gå med så tok det av utpå kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå