Gå til innhold

Om pakking og sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal straks ut på reise, og har lite erfaring med sånt. Skal om litt begynne pakkingen, og da begynte jeg plutselig å tenke på: Hvilke sko må jeg ta med? Reisen jeg skal på er en kombinasjonstur, dvs. ei uke med sightseeing, utflukter, besøk til kulturminner etc., og ei uke med strandliv.

Noen som har erfaring med lignende turer og kan fortelle meg om hva slags typer sko er lurt å ta med? Foreløpig har jeg tenkt: fjellsko/joggesko, sandaler, ”fine” sko, og et vanlig par sko (ala converse). Men hjelp – fire par sko? Er ikke det voldsomt mye?

På forhånd takk for hjelpen!

Hilsen ei som ikke er reisevant og som gleder seg myyye! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal du? Høres ut som et varmt sted, og da ville jeg droppet conversene siden disse bare blir klamme og varme uansett. Bedre å bare bruke sandalene :) Så har du joggesko til utflukter og seightseeing, viktig med gode sko! Ingenting er så surt som når dagen blir ødelagt av dårlige sko. Vet ikke helt hva du legger i finsko, men ville tatt med noen som kan gå til sommerkjolene f.eks. om kveldene :)

Skrevet

Ferden går til Mexico. Tror det skal være sånn passe varmt der på denne tiden, dvs. ikke over 30 grader. Takk for svaret! Godt med litt innspill, dessverre skjønner ikke samboeren problemstillingen. ;)

Skrevet

Reis i joggeskoene. Ta med sandaler og et par ballerinasko. Ballerinasko kan du kle opp og kle ned. Da trenger du ikke så mye mer :)

Skrevet

Haha, ville nok gitt opp å forklare det for ham ;) tre par sko dekker alt, sannsynligheten for at de fjerde ikke vil bli brukt er veldig stor. Kom nettopp hjem fra en tur i asia i en mnd, brukte ikke mine en eneste gang (bortsett fra flyturen)! Bortkastet plass i bagasjen, den kan være fin å ha hvis du kommer over et godt kjøp der borte. God tur, misunner deg! :)

Skrevet

Flippflopper, sandaler og joggesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...