AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Hei! Jeg har lest og hørt at denne serien er uten sulfater, men med silikoner. Hvordan fungerer da dette? Silikoner samler seg jo opp i håret dersom ikke det blir vasket bort med sulfater. Synes det er litt rart, dette er jo tross alt et frisørprodukt. Har de ikke tenkt på dette?
Frisørioslo Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Hei! Jeg har lest og hørt at denne serien er uten sulfater, men med silikoner. Hvordan fungerer da dette? Silikoner samler seg jo opp i håret dersom ikke det blir vasket bort med sulfater. Synes det er litt rart, dette er jo tross alt et frisørprodukt. Har de ikke tenkt på dette? Hei. Jeg har tenkt på det jeg også. Jeg skrev et lite innlegg på bloggen min om dette. Eller det er nærliggende:)
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Jeg ser virkelig INGENTING på bloggen der om sulfater og silikoner, bare et innlegg om ammoniakk. Om man skal reklamere for bloggen sin, kan man iallefall linke til noe som finnes der 3
Jade Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 (endret) De fleste silikoner kan fjernes med cocamidopropyl betaine. Denne sjampoen inneholder cocamidopropyl betaine. http://lockig.se/checklista.php Jeg har forresten en sjampo som inneholder Cyclopentasiloxane (som krever sulfater i følge listen for fjerning). Sjampoen inneholder ikke sulfater, men fjerner det likevel. Så helt riktig kan ikke oversikten være. Endret 3. mars 2011 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå