Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I deres mening hva er beste proteinkur og ikke minst hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joico. Uten tvil. Fordi den virker best.

Redken extreme er også bra.

Skrevet

Har prøvd mange proteinkurer, men må si at Redken Extreme Deep Fuel er den beste. Den du får kjøpt i sånne patroner (ikke den store krukken).

Kan virke som at håret ditt blir litt stivere etter du har brukt den, men det funket veldig bra for meg når jeg brukte den i forbindelse med en vanlig fuktkur. (Brukte Sebastian penetraitt, lukter heeeeerlig!!)

Skrevet

Må si meg enig i at Redken Extreme sin er kjempebra. Gjorde underverker for håret mitt. Bruker også den fra Joico, så bytter litt på å bruke de to :) Men syns at Joico sin gjør håret mitt litt for tungt.

• Liker 1
Skrevet

For noen år siden herpa jeg håret mitt med bleking og farging om hverandre. Da var det Redken Extreme som reddet håret mitt! :jepp: Jeg liker lukten og at prisen ikke er så verst om en bestiller på nett.

Nå har jeg blitt snillere med håret mitt, klippet av halvparten og kun farget det med minicolorasjon hos frisør. Håret er ikke slitt lenger nå, men føler jeg likevel må ha en god proteinkur innimellom for å forebygge. Nå har jeg brukt Joico og den er helt OK synst jeg, jeg er ikke så glad i lukten eneste. Men tror ikke jeg hadde vert fornøyd med denne om jeg hadde samme hårkvalitet som for et par år siden.

Skrevet

K-PAK fra Joico er uten tvil den beste oppbyggende proteinkuren... Bare husk å bruke conditioner etterpå :Nikke:

Skrevet

Har bestandig sverget til Redken Extreme Cat for proteiner og K-Pak for fukt. :) Grei kombinasjon og jeg har akkurat det myke og sterke håret jeg ønsker meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...