Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ja, jeg valgte innlegg med liten bokstav, jeg er så lei !!!!!!!!!!!!!

Jeg har skrevet en bok allerede. kall det en roman , for all del. big deal??? nei.....

Jeg liker å skrive om natten ,det er da jeg skriver best, enten helt ute eller helt borte fordi jeg er overtrøtt.... jeg er så redd for at det ikke skal gå den veien jeg vil denne gangen...

Jeg som tenkte at jeg skulle bli stor og berømt. jeg er for så vidt besømt men...

Jeg velger å skrive dette på forumet fordi jeg ikke vil skrive om det i dagboken jeg ikke har.

Poenget:

jeg liker ikke noenting for øyeblikket. Jeg svever i en annen verden.. jeg lurer på om dere der ute er ok med det slags sykdom?

jeg har aldri tenkt på noen andreenn meg selv, muligens visst jeg har et øyeblikk som hører til, men jeg er galen...

Er det noen som kan ta seg et glass med meg i natt? hilsen rosene er røde. fiolene er blå. jeg er helt på sperre, hjelp meg nå....

Endret av Hikke
Videoannonse
Annonse
Skrevet

og apropos, er det noen som vet hva jeg kan gjøre med en stor stygg ulv??

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet (endret)

hahah takk :helen: ja, sant nok, kjekt med fyllatråder :nigo: men jeg er samme problemet imorgen :nigo:

anyvei

jeg har tenkt litt på runekki??? burde jeg det forressten? ;)

Endret av Hikke
Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

jamen jøss :) hahah :ler: hovmesteren er klasse :) :)

Men visst du tenker for mye på det så kan du bli sånn. Det sa hvertfall mamma.. :ler:

Skrevet (endret)

Da foreslår jeg at du tenker på storeulv! Det må jo komme en ung dameulv til slutt, og da har du alt som kan kalles en mann (i følge)

-stort potensiale

-lite etikette

-lett overbevisende

-godtar hva som helst så lenge det er en ulv, eller gris :ler:

-pels ingen hindring

Endret av Hikke
Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Du har så rett. ...

hva visst jeg ble tankene til et hokjønn en dag? kunne jeg da skrevet om kvinnelige probelemer?

Fasit: det tar ikke en dag, det tar minimum et år Pluss all manndom :sjenert:

Skrevet

men hjelp ønskes. skyt meg med kvinnemeninger!!!!!!

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

ok ok ok ..... føste uttdrag.. hjelpes....... visst du skrev boken , jeg kommer til å kjede meg i hjel... unnskyld...

ang 2..... gode fakta, tok min interesse !! :helen: Gleder megf allerede !!! :nigo: Hvem vet hva som kommer ut av de mange tankefulle :hoppe: takk søte dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...