LykkeLiten99 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Hei Jeg vet egentlig ikke om det er her jeg skal skrive dette men.. Jeg må bare få det her ut.. Jeg har et stort ønske om å få barn, og har prøvd å bli gravid en god stund nå.. Jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid, helt til jeg fikk SA i slutten av november -10. Hadde mye symptomer de månedene jeg var gravid da, men jeg har hatt innbilt svangerskap tidligere å ville da ikke få meg til å tro at jeg var gravid.. Etter det har det vært tungt både psykisk og fysisk, og jeg kom fram til, sammen med min kjære, at vi ikke skulle prøve å bli gravid lenger siden jeg tenkte på det mye å var veldig opptatt av det.. de siste månedene har jeg klart å skyve fra meg tankene rundt graviditet å barn osv, Og ikke tenkt på det i det hele tatt å virkelig innstilt meg på at jeg skal bli ferdig med en del ting i livet før det blir noe barn her i gården.. Men nå har jeg hatt mye graviditets symptomer som venner, kjæresten og familie har lagt merke til den siste måneden og jeg har bare oversett det egentlig å ikke tenkt så mye på det faktisk å bare trodd jeg var syk.. Kjæresten min ville jeg skulle ta en test for å være på den sikre siden. Nå har jeg da kjøpt en test som jeg skal ta i morgen tidlig og jeg gruer meg plutselig noe helt vanvittig! Jeg har nå et lite, kanskje litt større ønske om at den testen skal vise positiv i morra.. Men så tenker jeg på planene mine fremover å ser kanskje det er best den er negativ.. men så vender tankene igjen og igjen på at det ville vært en drøm og en glede om den ble positiv.. Jeg blir gal her av min egen tankegang og hele situasjonen .. Jeg gruer meg såå! Redd for at jeg skal bli skuffa å deprimert om den blir negativ.. Tenk at en liten test kan være så skummel i enkelte tilfeller Jeg vet ikke hva håper på som svar her, men jeg måtte bare få det ut.. Kanskje det er noen som har vært i samme situasjon? Hva kan man gjøre for at man ikke skal bli så skuffa om den blir negativ å komme "over" det? (sorry hvis det ble litt langt å vanskelig å lese) :S
Lulilelu Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Masse lykke til til deg Håper den er positiv jeg Du si hva svaret ble
LykkeLiten99 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2011 Det ble negativ Nå hadde jeg et fått et lite håp om at det endelig var min tur (igjen).. Men nei.. Nå fikk jeg lyst å prøve igjen å bli gravid, men jeg får så nedtur om testen blir negativ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå