Gå til innhold

How I met your mother

Anbefalte innlegg

Gjest Chrystal
Skrevet

I kveldens episode av How I met your mother var det en skuespiller som lignet veldig på Alan Alda. Noen som vet om det var han, eller om han har en dobbeltgjenger? Vi er to som diskuterer det, og vi finner ikke noe info på nettet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveldens episode av How I met your mother var det en skuespiller som lignet veldig på Alan Alda. Noen som vet om det var han, eller om han har en dobbeltgjenger? Vi er to som diskuterer det, og vi finner ikke noe info på nettet :)

Hvilken sesong/episode er det? Jeg har alle sesongene, kan sjekke for deg hvis du finner ut hvilken en det er :)

Skrevet

Står ingenting om at han har vært med i den serien på IMDB i allfall.

Skrevet

Jeg var også helt sikker på at det var Alan Alda, men når jeg sjekker episoden på imdb.com så ser jeg at det ikke stemmer. Skuespilleren heter Michael Gross, og ja - han ligner UTROLIG på Alan Alda!

Skrevet

Jeg var også helt sikker på at det var Alan Alda, men når jeg sjekker episoden på imdb.com så ser jeg at det ikke stemmer. Skuespilleren heter Michael Gross, og ja - han ligner UTROLIG på Alan Alda!

SELVFØLGELIG! Det er jo pappaen til Michael J. Fox i Family Ties, det er DERFOR han virket så kjent for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...