Tante Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Følger med på Slankekrigen, og ser at alle sammen der har et bånd rundt overarma. Regner med at det er en slags monitor eller pulsklokke. Er det noen som vet hva det er og hvordan det funker? Liker å følge med, men gidder ikke ha den der reima rundt brystet hele tia, eller å måtte sjekke pulsen manuelt
Wiggins Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Følger med på Slankekrigen, og ser at alle sammen der har et bånd rundt overarma. Regner med at det er en slags monitor eller pulsklokke. Er det noen som vet hva det er og hvordan det funker? Liker å følge med, men gidder ikke ha den der reima rundt brystet hele tia, eller å måtte sjekke pulsen manuelt Jeg har ikke hørt om noen pulsmåler som ikke trenger å ha sensor rundt brystet. I overarmen er det ikke nødvendigvis noen lett tilgjengelig blodåre å måle pulsen på, dessuten så trenger sensoren to punkter til å sammenligne. Jeg ser ikke på programmet, men jeg vil tro at de har en sensor rundt brystet også.
Gjest Ruccola Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Hm, lurer på om de kalte det en "body bug" Fann en link http://www.bodybugg.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå