AskEmbla Skrevet 1. februar 2011 #1 Del Skrevet 1. februar 2011 Nå er det gjort, jeg har bestemt meg og da MENER jeg bestemt meg!!! Jeg skal ned i vekt og det på ordentlig! Denne gangen gidder jeg ikke no' halvhjerta forsøk på ketose, lavkarbo, suppekur, go123... etc... Jeg har meldt meg på et xtravagansa-kurs via treningssenter med en skikkelig instruktør/veileder (som selv har fullført og gått ned masse)! Dette kurset koster endel på totalen, men jeg betaler månedsvis og det garanterer vektreduksjon så lenge jeg følger programmet! Dette starter jeg opp med på mandag, så skal veie og ta mål søndag kveld, så da skal jeg sette inn en oppdatering her og følge dagboken fra start til nådd mål, for jeg SKAL nemlig nå målet mitt I dag har jeg vært å trent, først Pilates og så Afromoves, kjempe deilige timer og jeg ble skikkelig sliten og svett, gleder meg alt til neste tirsdag og de timene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. februar 2011 #2 Del Skrevet 2. februar 2011 Her vil jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. februar 2011 Nå er jeg igang!! Og det kjennes godt Hver dag består dietten av to shaker og en suppe og alle kan jeg dele i to om jeg ønsker det, så i dag spiste jeg en hel shake med cappuchino smak til frokost, en halv med blåbær i første matpausen og så resten i andre matpausen og nå har jeg nettopp spist grønnsakssuppe Må si at de jeg har smakt i dag var riktig så gode og det gleder meg veldig!!! Tror kanskje jeg må ta en halv til frokos og en halv i hver av matpausene, så har jeg ennå igjen en halv til kvelds. Tror det kan være godt å ha igjen litt til kvelds! Litt trøblete å få delt opp dissa posene med pulver, så har vært i kjeller'n å henta frem det gamle begeret som jeg hadde morsmelkerstatning i når junior var baby, der er det tre rom og vribar kork så jeg kan veie opp og måle til kvelden før Kjenner alt såvidt på kroppen at jeg er på tur inn i ketose, litt metallsmak i munnen og tung i hodet, men det går jo over :-) Skal drikke minimum tre liter vann om dagen og det er ganske mye merker jeg, spesielt på jobb, gjør jo ikke annet enn å løpe på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 8. februar 2011 I går kveld var en tøff kveld!! Kjente jeg var sur og tålte ingenting, merker at jeg faktisk er avhengig av sukker og ante ikke at det var like ille å slutte med det som å slutte med å røyke... Regner med at det blir tøft et par kvelder fremover, så er bare å bite tenna sammen å finne på noe når suget slår inn! Har til nå i dag spist en full shake til frokost og drukket 0,7L med vann. Er hjemme med sykt barn i dag, så stod opp ganske sent. Kjenner at det er vanskeligere å få i seg nok vann når jeg er hjemme, på jobb er det jo fastsatte pauser og da passer jeg på å drikke da. Skal ta med meg junior i vogna og gå en tur i det nydelige været, selv om han er forkjølet så er vel frisk luft bare sunt! Skal treffe veilederen min i ettermiddag og gå gjennom del tre, siden jeg startet opp litt etter de andre har de alt hatt det treffet og på torsdag kommer treff fire. Gleder meg til å trene pilates og afromoves i kveld. Det pluss gåturen blir en skikkelig aktiv dag :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2011 Nettopp hjemme fra pilates og afromoves, veldig glad for at jeg sparte igjen en halv shake til etter trenings, den var god å ha nå Angret litt på gåturen før i dag, klarte ikke helt henge med på afromoves, så til senere så blir det gåtur de dagene jeg ikke skal være med på saltimer Dagen/Kvelden i dag har gått mye bedre enn gårdagen, så er ved godt mot på at dette skal gå helt supert!!! Følger Fantorangens motto når han må gjøre noe han synes er skummelt: Jeg Kan, Jeg Skal, Jeg Vil, Jeg må!! Jeg Kan: fordi jeg vet med meg selv at jeg kan klare absolutt alt jeg går inn for! Jeg Skal: fordi jeg har bestemt meg! Jeg Vil: fordi jeg virkelig ønsker å komme ned til en trivselsvekt! Jeg Må: fordi jeg vil beholde en god helse i mange år fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 9. februar 2011 Dag tre nærmer seg slutten og det kjennes godt i kroppen Har ikke vært trøtt og slapp i kveld, men pigg og opplagt, har vasket bad og do, ryddet litt på kjøkkenet og lekt masse med Oliver *fornøyd* Merker at det har gjort så godt med en slik kveld, supermotiverende Har ikke fått trent noe i dag, onsdager er mannens treningsdag, men siden jeg har gjort husarbeid så har jeg vel brent litt fett på det Har spist 2 shaker fordelt på fire måltider og en suppe til middag, prøvde sopp suppen og den var ganske god og sjokolade shake'n var kjempe god Skal på treff i morgen og hilse på de andre som er på min gruppe, veldig spent på å se hva slags mennesker de er og høre hva deres målsettinger er I følge boka skulle dag tre være den verste for mange, så da er det bare å se fremover, klappe seg på skuldra og holde hodet høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 11. februar 2011 Nå er jeg på dag 5 og den er snart over, føler meg bra, veldig bra!!! Og stolt over dagens prestasjon, vi har vært med på en vielse på tinghuset og videre middag i kveld, der var det 5 andre voksne og tre barn og alle spiser tre retters middag, luxus-middag... Jeg drakk is-vann og klarte meg veldig bra *stolt* Gleder meg til å veie å måle på mandag, kjenner etter bare fem dager og litt er borte, så blir veldig spennende å få opp resultater! Håper på å rekke å trene litt i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 13. februar 2011 I dag har alt gått greit, men har skikkelig problemer i kveld... Lyst på absolutt alt, kjenner meg kvalm og uvel og vondt i hodet! Skal ærlig innrømme at dette er tøffere enn jeg hadde trodd, har jo gått så bra frem til nå... Biter tenna sammen og feller noen tårer og håper på at morgendagen blir bra Har jo trent Zumba i dag og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 15. februar 2011 Ho ho ho.... Nå har jeg fått kjørt meg skikkelig, trent fra 18.30 til 21.15!! Først en halvtime spinning, så egentrening, så en halvtime mage/rygg og til slutt afromoves *sliten* Meeen skikkelig stolt over egen innsats Ellers går dietten særs bra :) Startmål/vekt 7/2-11 I går 14/2-11 midje: 113 cm 110 cm lår: 67 cm 63 cm arm: 37 cm 36 cm bryst: 114 cm 110,5 cm Vekt: 92 kg 89 kg Veldig fornøyd, dette er jo kun etter en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 15. februar 2011 Ho ho ho.... Nå har jeg fått kjørt meg skikkelig, trent fra 18.30 til 21.15!! Først en halvtime spinning, så egentrening, så en halvtime mage/rygg og til slutt afromoves *sliten* Meeen skikkelig stolt over egen innsats Ellers går dietten særs bra :) Startmål/vekt 7/2-11 I går 14/2-11 midje: 113 cm 110 cm lår: 67 cm 63 cm arm: 37 cm 36 cm bryst: 114 cm 110,5 cm Vekt: 92 kg 89 kg Veldig fornøyd, dette er jo kun etter en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 15. februar 2011 Ho ho ho.... Nå har jeg fått kjørt meg skikkelig, trent fra 18.30 til 21.15!! Først en halvtime spinning, så egentrening, så en halvtime mage/rygg og til slutt afromoves *sliten* Meeen skikkelig stolt over egen innsats Ellers går dietten særs bra :) Startmål/vekt 7/2-11 I går 14/2-11 midje: 113 cm 110 cm lår: 67 cm 63 cm arm: 37 cm 36 cm bryst: 114 cm 110,5 cm Vekt: 92 kg 89 kg Veldig fornøyd, dette er jo kun etter en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) innlegget mitt kom fire ganger.... Hvordan får jeg slettet innlegg?? Endret 15. februar 2011 av AskEmbla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 16. februar 2011 #13 Del Skrevet 16. februar 2011 Wow! Så flink du har vært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 16. februar 2011 Tusen takk stolt og fornøyd med egen innsats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 17. februar 2011 Dagene går nå sin gang med jobb, trening og litt fokus på matinntaket Merker det faktisk litt på en bukse og det er jeg veldig fornøyd med Har vært litt uvel og kvalm midt på dagen et par dager nå, så har hatt en samtale med min veileder og fått litt tips og triks om ting som kan være lurt å gjøre! Kvalmen kommer mest sannsynlig av at magen er treg og at systemet ikke klarer holde hele maskineriet igang... Så nå skal jeg begynne å spise noen slags frø-greier (alà linfrø) og ta litt mer omega-olje enn tidligere Er nå ved godt mot og SKAL klare detta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 19. februar 2011 Tiden går og jeg synes at jeg er flink og utholdende selv, meget fornøyd og litt overrasket over hvor lett det faktisk er! Er forberedt på at det blir mye jobb når jeg skal starte å spise mat igjen og måtte tenke lavkarbo, men det skal nok gå bra det også Skal ta mål og veie igjen i morgen kveld og gleder meg, har alt merket det på arbeidsklærne og noen av buksene min :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 22. februar 2011 Startmål/vekt 7/2-11 I går 14/2-11 midje: 113 cm 110 cm lår: 67 cm 63 cm arm: 37 cm 36 cm bryst: 114 cm 110,5 cm Vekt: 92 kg 89 kg Veldig fornøyd, dette er jo kun etter en uke Enda en uke har gått og dette går helt supert!!!! 21/2-11 Midje: 104,5 cm Lår: 61 cm Arm: 35 cm Bryst: 107 cm Vekt: 84 kg Wohooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superia Skrevet 22. februar 2011 #18 Del Skrevet 22. februar 2011 For en framgang! Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 22. februar 2011 #19 Del Skrevet 22. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 24. februar 2011 Har ikke fått trent noe denne uka så langt, vært noe hver dag og når man jobber fullt er det ikke alltid tiden strekker til.. Men har passet på å bære ved, måke snø og støvsuge da hvertfall Skal på treff og veie og måle i dag, det blir spennende å høre hva de andre har klart så langt noen av de startet litt før meg og noen av de kjører heller ikke kun Shake/suppe. De kombinerer med lavkarbomat og går ikke like fort ned! Passer best for de som har ti kilo å gå ned f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå