Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten fortalte meg i går at forrige dagen hadde hun møtt ei jente ute, som en venninne hadde med seg dit de pleier å vanke. Hun kjente henne igjen, og denne jenta kjente igjen Liten også, og de lurte på hvor de hadde møtt hverandre, men kom ikke frem til noe.

Så i går kom hun plutselig på det. Hun hadde drømt om henne natta før!

Drømte at vi hadde flyttet til et annet sted, hvor hun ikke kjente noen, men traff denne jenta som ble en venninne og hjalp henne til rette...

Er det ikke merkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke rart?

Hun sier hun ofte drømmer om ting som skjer etterpå.... Merkelige greier..

Gjest sunshine-t
Skrevet

sånn deja vu` rett og slett. :blunke:

Skrevet
sånn deja vu` rett og slett. :blunke:

Bortsett fra at Deja vu` fungerer litt annerledes...

Gjest sunshine-t
Skrevet

jo sånn sett. men det er en del som kaller det deja vu` selv om de ikke husker/vet hvor de har personer/hendelser fra.

men uansett, så syntes jeg sånn her ting er skikkelig spennendes! Syntes datteren din det er skummelt eller noe? med tanke på at det har skjedd flere ganger tenker jeg på..

Skrevet

Neida, hun bare konstaterer at sånn er det. Jeg vil også ha sånn.... :(

Skrevet

Har det sånn jeg også ...

Har skjedd MANGE ganger, at jeg kvelden før f. eks, kan se det som vil være spesielt eller noe, dagen etter.

Var samme som da jeg begynte på ny skole, så synes jeg at jeg hadde sett han ene fyren før, som jeg snakket med. Og jeg så dagen før jeg begynte, at jeg snakket med den samme fyren, og snakket om akkurat det samme.

Merklige greier.

Skrevet

jeg tror det finns en annen forklaring som er mer rasjonell

Tror ingen kan se fremtiden på noen som helst måte fordi det impliserer at fremtiden er forutbestemt men jeg tror den er i konstant forandring derfor kan jeg ikke tro at det går ann og se inn i den

Skrevet

Tror ingen kan se fremtiden på noen som helst måte fordi det impliserer at fremtiden er forutbestemt men jeg tror den er i konstant forandring derfor kan jeg ikke tro at det går ann og se inn i den

Og hvordan bortforklarer du i såfall at enkelte mennesker kan se hva som skal skje i fremtiden? Som i sin tur er bevist at det stemte det de sa?

Dette har jo skjedd i alle tider og skjer ennå...

Vil gjerne høre teoriene dine på dette

Skrevet

Slikt er ganske ekkelt,samtidig som det er spennende. Det er nok en slags "deja vu" som tidligere har blitt nevnt her.

Har selv drømt de rareste ting, som senere skjer (uten at jeg gjør noe for det). Har også drømt ulike hendelser hvor jeg møter mennesker, og de sier akkurat det samme som i drømmen.

Tror egentlig dette er et nokså normalt "fenomen".

Gøy likevel :P

Skrevet

Jeg tror også at sånt er normalt og at alle faktisk har evnene liggende i seg, men fordi vi lever så galt i forhold til naturen rundt oss, så er disse evnene blitt borte for de fleste. I hvert fall i den moderne verden..

Gjest Anonymous
Skrevet

Premieoksen til farfar kom på avveie for mange år siden, og det ble gått manngard -uten tegn til noen stut. Dermed kontaktet han en mann som het Marcello Haugen, kjent for klarsynet sitt og forfatter av flere bøker som omhandler paranormale fenomener. Haugen kunne fortelle at oksen var et godt stykke unna hjemstedet, men en bestemt dato (2 uker unna) ville den krysse bekken ved gården, tidlig om morgenen. Ettersom 2 uker var lenge å vente fortsatte farfar leitinga. Men uansett hvor mye han lette var ikke oksen å se. Ikke før den tuslet over bekken, 2 uker senere.

Det er tydelig at det er mulig å forutse fremtiden for enkelte...

la Flaca

Skrevet

Marcello Haugen er vel den mest utrolige mann som har levd i dette landet. Tenk å få møtt ham.....

Skrevet

Jeg kan ikke tro at min fremtid er foruttbestemt for da betyr det at jeg ikke har noen valg.. at valgene jeg tar er en illusjon.. JEG kontrolerer min egen fremtid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...