Gå til innhold

Panelplater på vegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi igang med bygging av hus, og har bestemt oss for ferdigmalte veggplater på en del av veggene.

Hadde bestemt oss for type, farge og alt! Meen, så har du mannen min som er helt gal om dagen å driver å spør alle (å da mener jeg ALLE) han møter om råd...

Da sier det seg selv at det blir tusen ulike svar å forholde seg til!

Så, det jeg egentligt lurer på, er om noen av dere har disse platene på hoveddelen av veggene? (Vi tenker å ha en tapetsert/malt vegg på hvert soverom for å friske dem opp litt!)

Er det sånn at dere blir litt leie av disse platene innimellom eller er dere fornøyde med valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det panel eller veggplater du snakker om?

Gjest Spinell
Skrevet

Regner med du mener plater at typen Smartpanel, Mjøspanel eller liknende, altså ikke heltre, men presset trefiber som har fått "panelmønster" og er foliert og malt.

Blir dere lei, er det ikke verre enn at dere maler dem på nytt. Og blir dere lei av profilen, får dere bare bytte dem ut.

Slik er det jo uansett hvilken type vegg en velger.

Skrevet

TS

Regner med du mener plater at typen Smartpanel, Mjøspanel eller liknende, altså ikke heltre, men presset trefiber som har fått "panelmønster" og er foliert og malt.

Blir dere lei, er det ikke verre enn at dere maler dem på nytt. Og blir dere lei av profilen, får dere bare bytte dem ut.

Slik er det jo uansett hvilken type vegg en velger.

Det er disse jeg mener ja! Sto liksom ikke noe navn i katalogen så litt venskelig å forklare!

Men, jeg er helt enig i det du sier! Risikoen for å bli lei er jo den samme uansett hva du velger på veggene. Så da håper jeg å berolige mannen med at andre også kan være enige =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har disse i flere rom på alle veggene, mamma og pappa og søsteren min har det samme. Ingen tegn til at noen har gått lei enda! :)

Skrevet

Vi kommer til å ha slike plater nesten på alle rom. Vi kom nemmelig over et parti med veldig billige plater så vi kunne ikke si nei. Det komiske var at de hadde samme farge og profil som de vi velgte til stua :P så nå blir det plater på alle soverom, stue og kjøkken :P men som spinell sa det er bare å male de når man er lei.. Vi kommer nok også til å male de på soverommene etterhvert. Men kommer nok til å la dem stå som de er de første to-tre årene:P Det hadde vært mye værre om dere hadde kjøpt ubehandlet panel. Det går det fort an å bli lei og ikke er det bare bare å male det heller :P:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...