AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Ser at dette står i en stillingsannonse jeg ser på, det er en lærerjobb... Hva ville dere lagt i dette? Og "personlig egnethet" er også noe jeg ser at går igjen - hvordan vurderer man egentlig dette?
Annikken Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 "Stor arbeidskapasitet" = her blir det jævli mye mas og mye overtid "Personlig egnethet" = her er det bare drittunger som krever en fast hånd
Golde Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Personlig egnethet = trynefaktor. Det betyr at de kan og vil ansette noen som er dårligere kvalifisert for stillingen enn deg, bare fordi de liker vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 TS her - enig med dere begge, dette tror jeg også, spesielt dette med personlig egnethet. Dessuten bør vel egentlig alle lærere ha stor arbeidskapasitet?
Sulosi Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Personlig egnethet i læreryrket betyr at du egner deg som lærer, klarer å få respekt hos elevene og formidle kunnskap slik at de forstår. Du skal også kunne passe inn i det lærerteamet du skal samarbeide med. Dette er en egenskap som man ikke automatisk får bare fordi man har gått lærerskolen mao.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå