AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 jeg elsker søte filmer, som får hårene til å reise seg. elsker the notebook og Hachi: A Dog's Tale. disse filmene er utrulig søte! så hvilke filmer anbefaler du? (er utetter flere gråtefilmer)
Mamaloco Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Hvis du ikke har sett The last song, så gjør det! Veldig rørende historie, jeg satt og strigråt Anbefales på det varmeste!
Gjest Instamatic Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg likte ikke the last song *hutre* Beste grinefilmen er The secret life of bees, jeg måtte ha pause midt i filmen for jeg gråt så fælt:D
Gjest Tsunade Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Noe av det aller tristeste jeg har sett, er den japanske animéen "Hotaru no hake"(Grave of the fireflies/Ildfluenes grav). Den er ikke så søt akkurat, men meget, meget bra og utrolig hjerteskjærende.
Vulpes Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Hva med "PS: I Love You"? Det er ikke en terningkast 6-film, men den er veldig fin, søt og romantisk. Og passe trist.
missLynch Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 ...Ikke glem klassikere som "Titanic", "Ghost", "Stekte, grønne tomater" og "Purpurfargen". Garantert tårer i bøtter og spann. Rett og slett umulig å la være.
runekki Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 (endret) . Endret 9. februar 2011 av runekki
Villemoe Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Noe av det aller tristeste jeg har sett, er den japanske animéen "Hotaru no hake"(Grave of the fireflies/Ildfluenes grav). Den er ikke så søt akkurat, men meget, meget bra og utrolig hjerteskjærende. Helt enig.. Har aldri grått så mye som jeg gjorde under denne filmen.
Gjest Naenia Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Notebook! Marley and Me! Atonement! Saman er ein mindre alene!
Gjest Bond Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 De andres liv - så på kino og grein.. mye. Mer enn noen ganger før eller etter, for å si det slikt
nenia Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Den eneste filmen jeg feller en tåre til er My Girl, når veslejenta leser opp diktet sitt mot slutten. Ser det er nevnt flere kjempefine og triste filmer her allerede, men kan da legge til noen jeg og: Brokeback Mountain Bare Skyer Beveger Stjernene Pay it Forward Det var kanskje ikke helt den type filmer du er ute etter? I såfall kan jeg nevne en sånn jenteromantikkgråtefilm også: A Walk to Remember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå