Gå til innhold

Ingen\dårlig matlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kronisk utmattet, og da sier det seg vel selv at jeg ikke får i meg nok mat og drikke. Er det noen som har tips til diverse næringsdrikker osv. som jeg kan benytte meg av? Jeg går ikke ned i vekt for det om jeg bare spiser et par brødskiver om dagen. Har også fått konstatert jern og folatmangel. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke næringsdrikk, men spiser ofte kokte, kalde egg når jeg ikke orker mat. De tåler fint å ligge noen dager i kjøleskapet.

Dersom du har ork til å lage smoothies så er jo dette noe du kan drikke. Jeg bruker Biola. Du kan putte opp i proteinpulver dersom du vil.

Skrevet

hva med å ha litt frukt liggende? det er lettvindt å ta da man trenger litt næring men ikke orker å lage noe..

også kjøpe noe god drikke som frister så du får i deg nok drikke? noe juice,brus, saft e.l. som du er glad i? det viktigste da man sliter med å få i seg noe, er å få i seg nok drikke!

Skrevet (endret)

Hva med at kjøper TORO og Fjordland mat og bare har det i kjøleskapet? De holder seg ganske lenge og det tar bare et par minutter å varme opp. Lurt å ha sånne rett i koppen supper liggende. Jeg vet du spurte om næringsdrikker men du må jo prøve å få noe mat i magen :klemmer:

Endret av sussanne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...