AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er kronisk utmattet, og da sier det seg vel selv at jeg ikke får i meg nok mat og drikke. Er det noen som har tips til diverse næringsdrikker osv. som jeg kan benytte meg av? Jeg går ikke ned i vekt for det om jeg bare spiser et par brødskiver om dagen. Har også fått konstatert jern og folatmangel. Hjelp?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Er ikke næringsdrikk, men spiser ofte kokte, kalde egg når jeg ikke orker mat. De tåler fint å ligge noen dager i kjøleskapet. Dersom du har ork til å lage smoothies så er jo dette noe du kan drikke. Jeg bruker Biola. Du kan putte opp i proteinpulver dersom du vil.
PepsiMax Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 hva med å ha litt frukt liggende? det er lettvindt å ta da man trenger litt næring men ikke orker å lage noe.. også kjøpe noe god drikke som frister så du får i deg nok drikke? noe juice,brus, saft e.l. som du er glad i? det viktigste da man sliter med å få i seg noe, er å få i seg nok drikke!
sussanne Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hva med at kjøper TORO og Fjordland mat og bare har det i kjøleskapet? De holder seg ganske lenge og det tar bare et par minutter å varme opp. Lurt å ha sånne rett i koppen supper liggende. Jeg vet du spurte om næringsdrikker men du må jo prøve å få noe mat i magen Endret 1. februar 2011 av sussanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå