Lillie Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hei, Har tidligere reist med Nazar til Tyrkia, var veldig fornøyd med ferien. Lurer på om noen av dere har erfaringer med å reise til Kreta med Nazar? Hvordan var det i så fall?
Betty84 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har som deg reist med Nazar til Tyrkia, og ville ikke valgt noe annet om jeg skulle reist med barn ihvertfall
Lillie Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har som deg reist med Nazar til Tyrkia, og ville ikke valgt noe annet om jeg skulle reist med barn ihvertfall Tenker det samme som deg, ja. Reiser med to barn, var så lettvint da vi var i Tyrkia (med all-inclusive). Siden vi var der nede har Nazar begynt med reiser til Kreta, var derfor litt nyskjerrig på om noen hadde prøvd hotellene der nede.
Betty84 Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Tenker det samme som deg, ja. Reiser med to barn, var så lettvint da vi var i Tyrkia (med all-inclusive). Siden vi var der nede har Nazar begynt med reiser til Kreta, var derfor litt nyskjerrig på om noen hadde prøvd hotellene der nede. Se på facebook siden til Nazar, kan jo hende du finner noen der
Lillie Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2011 Se på facebook siden til Nazar, kan jo hende du finner noen der Takk, takk Men, har du adressen til den siden? Prøvde å søke på Facebook, fant ikke Nazar der...
Betty84 Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Takk, takk Men, har du adressen til den siden? Prøvde å søke på Facebook, fant ikke Nazar der... http://www.facebook.com/#!/NazarNorge Men sånn over til noe annet. Jeg tenkte å ta en tur, bare meg og vesla. Kikket på Nazars priser, å de skal selvfølgelig ha full pris for henne også. Men sjekket hos startour og der er det bra barnerabatter... Bare så det er sagt også
Lillie Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2011 http://www.facebook.com/#!/NazarNorge Men sånn over til noe annet. Jeg tenkte å ta en tur, bare meg og vesla. Kikket på Nazars priser, å de skal selvfølgelig ha full pris for henne også. Men sjekket hos startour og der er det bra barnerabatter... Bare så det er sagt også Vi er fire som drar, to barn og to voksne. Har sjekket både startour, ving, bennett og solia (samt Nazar da), og synes prisene ligger på omtrent det samme. Har forøvrig allerede bestilt med Nazar, så da blir det all-inclusive ferie på oss i år. Gleder meg allerede.
momo Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Har også reist med Nazar til tyrkia, kjempebra ferie. Men jeg reiser alene med mine 2 barn, og synes prisene blir helt ville. Skulle gjerne reist med de igjen, men de blir bare for dyre. Så vi reiser med startour og ving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå