AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 http://www.miinto.no/p-933-w-long-bear-light-foundry-graa Liker dere at den er glinsende, eller er det noe dere ikke liker? Hva tenker dere hvis dere ser noen som går i en slik?
Gjest Fikira Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Syns den så helt vanlig og..kjedelig ut.
Neala Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg likte den ikke. Glinsa for mye, og så har jeg ikke helt sansen for boblekåper i det store og hele. 2
Fluffe Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Det var grusom for å være ærlig. Jeg tenker en person som ikke bryr seg hvordan han/hun ser ut 2
Gjest Glad i reiser Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Det var grusom for å være ærlig. Jeg tenker en person som ikke bryr seg hvordan han/hun ser ut Oida.Jeg har en slik og bruker den en del. Og jeg bryr meg egentlig om hvordan jeg ser ut. Endret 1. februar 2011 av Glad i reiser
Fluffe Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Oida.Jeg har en slik og bruker den en del. Og jeg bryr meg egentlig om hvordan jeg ser ut. TS spurte, jeg svarte.
FantasDick Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Jeg synes den var stygg. Boblekåper er helt forferdelig og glinsende stoff gjør de i alle fall ikke penere. 2
Lillemeg25 Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Jeg synes den var stygg. Boblekåper er helt forferdelig og glinsende stoff gjør de i alle fall ikke penere. Helt enig! 1
pixiiie Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Vel.. For å være heeelt uenig med dere andre :gjeiper: Jeg synes den så ordentlig god å varm ut, og jeg kunne tenkt meg å pakket meg inn i en sånn en på de kalleste dagene.
Gjest Naenia Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Jeg synes den ser god og varm ut. Har sett boblekåper som glinser verre, så det tenkte jeg ikke så mye på. Jeg ville tenkt at det var en fornuftig person som prioriterte å holde seg varm!
Gjest Raina Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Den var dritstygg. I tillegg har den ein pelskrage, som eg reknar med er ekte til den prisen. Så i tillegg til å gå med ei dritstygg jakke, støttar du også dyremishandling. 2
Lulilelu Skrevet 1. februar 2011 #13 Skrevet 1. februar 2011 Jeg syns det er tåpelig å si at man ikke bryr seg om hvordan man ser ut hvis man går med en slik jakke. Den er varm, og med de vintrene vi har hatt, spesiellt i visse deler av landet så er det å holde seg varm mye viktigere enn å se best mulig ut. Skal man ha en god og varm jakke så er det slike jakker man må ha. Når det er sagt så syns jeg ikke noe særlig om akkuratt den jakken pga den glinser.
Fluffe Skrevet 1. februar 2011 #14 Skrevet 1. februar 2011 MIN mening. Jeg har masse varme jakker som ikke ser slik ut ihvertfall.
Gjest Diamant Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 Den var helt OK, ikke spessielt fin og ikke spessielt stygg! Jeg ville ikke kjøpt den.. 1
Zuma Skrevet 1. februar 2011 #16 Skrevet 1. februar 2011 Helt vanlig. Var ikke stygg ihvertfall.Hadde ikke tenkt det, om noen gikk med den. Folk har forskjellig smak så dert blir helt feil å si at hvis noen går med denne, så bryr de seg ikke om hvordan de ser ut...
Sugerøret Skrevet 1. februar 2011 #17 Skrevet 1. februar 2011 lite pen vil jeg si,men det er min mening/smak
Gjest Linda sofie Skrevet 1. februar 2011 #18 Skrevet 1. februar 2011 MIN mening. Jeg har masse varme jakker som ikke ser slik ut ihvertfall. Jeg å. Jeg personlig liker ikke boblekåper. Synes de er grusomme. Men smak og behag.
Gjest Glad i reiser Skrevet 1. februar 2011 #19 Skrevet 1. februar 2011 Vel.. For å være heeelt uenig med dere andre :gjeiper: Jeg synes den så ordentlig god å varm ut, og jeg kunne tenkt meg å pakket meg inn i en sånn en på de kalleste dagene. Den jeg har er veldig god og varm Og den var ikke til prisen som den i linken og jeg har uekte pels.
antibac Skrevet 1. februar 2011 #20 Skrevet 1. februar 2011 Jeg hater slike kåper, men så er det ikke min stil i det hele tatt. Takler ikke boblejakker og boblekåper. For meg er det helt uforståelig at folk bruker så mye penger på slike jakker, men liker DU jakken skal du drite i hva andre folk syns. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå