Gjest thelife Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Er forresten er skoleoppgave til imorgen.. håper noen hjelper meg
Mann 42 Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Er forresten er skoleoppgave til imorgen.. håper noen hjelper meg Du trenger en annen viewer. Jeg bruker divx, som kan lastes ned fra divx.com. Den svelger det meste. Så vidt jeg husker, kan du laste ned en demoversjon hvis du ikke vil kjøpe fullversjonen.
aluminium Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Hvilket format er det? Altså <filnavn.xxx hvor "xxx" er formatet. Hva ønsker du det skal bli til, og bruker du Windows eller Mac?
Xaphan Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Hvilket format er det? Altså <filnavn.xxx hvor "xxx" er formatet. Hva ønsker du det skal bli til, og bruker du Windows eller Mac? Hun skriver jo at der er .mov. Regner også med at hun bruker windows siden hun vil ha filen inn i windows movie maker.
Gjest thelife Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Hvilket format er det? Altså <filnavn.xxx hvor "xxx" er formatet. Hva ønsker du det skal bli til, og bruker du Windows eller Mac? Jeg skal redigere en MOV. fil i moviemaker! Altså redigere en film. Det er windows vista
Xaphan Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Hvis du googler det kommer det masse lurt opp, TS: http://www.google.no/search?q=how+to+edit+a+.mov+file+in+windows+movie+maker&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
aluminium Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Aah, beklager. Jeg leste ikke overskriften ordentlig. Jeg ville forsøkt denne: http://download.cnet.com/Any-Video-Converter/3000-2194_4-10661456.html?tag=mncol;6 Jeg har aldri brukt den selv, men den ser grei ut. I og med at du skal bruke filen i Windows Movie Maker ville jeg konvertert til WMV. Det er mulig Movie Maker støtter andre formater, men WMV er jeg rimelig sikker på skal gå fint...
Gjest nobilian Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Jeg skal redigere en MOV. fil i moviemaker! Altså redigere en film. Det er windows vista *** Mulig dette er bare bambus og ikke er det samme som ditt problem, men en av elevene mine var for litt siden plaga med noe lignende. Han hadde lasta inn selvinnspilt fil, og skulle redigere. Problemet var at han bare hadde importert fila, ikke lagret den som eget prosjekt eller noe sånt, og da var den verken redigerbar eller avspillbar i WMM.Han ga fila navn, lagret og lukket den for sikkerhets skyld, og da var den grei å åpne i moviemaker etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå