Gå til innhold

Hvordan endre filtype på filmer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest thelife
Skrevet

Er forresten er skoleoppgave til imorgen.. håper noen hjelper meg

Skrevet

Er forresten er skoleoppgave til imorgen.. håper noen hjelper meg

Du trenger en annen viewer.

Jeg bruker divx, som kan lastes ned fra divx.com. Den svelger det meste. Så vidt jeg husker, kan du laste ned en demoversjon hvis du ikke vil kjøpe fullversjonen.

Skrevet

Hvilket format er det? Altså <filnavn.xxx hvor "xxx" er formatet. Hva ønsker du det skal bli til, og bruker du Windows eller Mac?

Skrevet

Hvilket format er det? Altså <filnavn.xxx hvor "xxx" er formatet. Hva ønsker du det skal bli til, og bruker du Windows eller Mac?

Hun skriver jo at der er .mov. Regner også med at hun bruker windows siden hun vil ha filen inn i windows movie maker.

Gjest thelife
Skrevet

Jeg skal redigere en MOV. fil i moviemaker! Altså redigere en film. Det er windows vista

Gjest nobilian
Skrevet

Jeg skal redigere en MOV. fil i moviemaker! Altså redigere en film. Det er windows vista

Mulig dette er bare bambus og ikke er det samme som ditt problem, men en av elevene mine var for litt siden plaga med noe lignende. Han hadde lasta inn selvinnspilt fil, og skulle redigere.

Problemet var at han bare hadde importert fila, ikke lagret den som eget prosjekt eller noe sånt, og da var den verken redigerbar eller avspillbar i WMM.Han ga fila navn, lagret og lukket den for sikkerhets skyld, og da var den grei å åpne i moviemaker etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...