Gå til innhold

Atkins-bar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken Atkins-bar synes du er best?

har bare smakt én: hasselnøtt. Likte den ikke.

Gjør et nytt forsøk i morgen med Chocolate Decadence :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det mer enn to? (Kanskje tre?) Jeg liker uansett begge :) (alle tre)

Skrevet

Decadence er sykt god! Bedre enn vanlig sjokolade, synes jeg.

Skrevet

Jeg liker Decadence best. Metter også. Er det bare jeg som blir veldig tørst av den?

Jeg finner bare tre slag i butikken. Må de andre bestilles på nett?

Skrevet

Nå har jeg smakt Decadence også. Likte ikke den heller jeg! :sjenert: Jeg har bare funnet 2 ulike i butikken, så håper jeg finner den tredje og at den er god!

Skrevet

Har en pakke med decadence coconut som eg bestilte fra Iherb, nyyydelig:) men så digger eg jo Bounty og denne er jo bedre...og sunnere...

Skrevet

-Hvilke atkins-barer selges i butikker i Norge? Jeg har sett Decadence og hasselnøtt.

-Hvor er det billigst å bestille fra?

Skrevet (endret)

Jeg kjøper når jeg reiser til utlandet, f.eks England, men ellers bestiller jeg fra Netrition.com, som har mye for lavkarbomat, i tillegg har de faktisk også en del på Ultra og ICA maxi. Det selges tre Atkins-barer så vidt jeg vet, den jeg linket til får man kun tak i utlandet.

Har forøvrig også kjøpt en del Atkins gjennom eBay.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

White trash-bars.

Skrevet

Atkins Crispy Milk Chocolate er dødsgod!! Smaker akkurat som vanlig sjokolade :D

Skrevet

Ikke noe jeg pleier å spise, men har hatt den der Decadence sjokoladen et par ganger på kino. Den er veldig god!

Skrevet

Hvorfor spiser dere ikke et lite måltid i stedet? Blir man mett av en sjokolade?

• Liker 2
Skrevet

Jeg spiser atkinsbar enten før trening (trener tidlig på morgenen, så orker ikke spise noe stort), eller som kos. Det erstatter ikke et måltid nei :)

Skrevet

Jeg spiser dem som kos/istedet for vanlig sjokolade. Absolutt ikke noe måltidserstatter for meg!

Skrevet

Samme her, bruker det kun hvis jeg vil kose meg litt en lørdagskveld. Det er også greit å ha i veska hvis jeg skal ut en tur, i tilfelle jeg skulle bli litt sulten (f.eks på shoppingtur).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvorfor spiser dere ikke et lite måltid i stedet? Blir man mett av en sjokolade?

Jeg har i vesken. Dersom jeg er på farten og blir sulten er det veldig praktisk og kontrollerbart at jeg stapper i meg en sånn istedenfor å ramle innom nærmeste kiosk å kjøpe noe helt annet. Og jeg blir mett av den. I tillegg bruker jeg den også av og til som lørdasgodteri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...