AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg vil ha: maxpris: 1500 kamera, ikke superviktig med best kvalitet da jeg bruker speilreflekskamera når jeg skal ta bilder enkel surfing alla fb trenger ikke musikk fancy design, gjerne farge helst ikke touch. bruker mest til ringing og sms Den siste jeg hadde var en samsuns s5230 og der slutter touchen å virke... Irriterende! Noen gode tips
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Google er din venn. Amobil.no dinside.no Mange tester og beskrivelser av telefoner.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Google er din venn. Amobil.no dinside.no Mange tester og beskrivelser av telefoner. Jeg har selvsagt prøvd det, men det er en jungel der ute og helt ærlig jo mer man googler jo vanskligere blir valget så derfor spør jeg her...
Tonje Marie Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Det er jo litt vanskelig å finne telefon til den prisen egentlig. Jeg ser at du skriver at du ikke vil ha touch, men jeg skal selge en måned gammel Sony Ericsson X8 som er god som ny. Grunnen til at jeg skal selge den er fordi jeg har byttet abonnement, så den er telenorlåst.Vet ikke om det er interessant, men tenkte jeg kunne nevne det Blir veldig glad for svar fra deg "selvom det er ja eller nei". Hvis det er interessant kan vi jo snakke om pris osv. Den ligger ute på finn.no: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26304525
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Altså, du kan få tips. Men valget må du nok ta helt selv, TS. Og det lureste du kan gjøre er å dra ned på Elkjøp eller Expert (eller lignende) og prøve ut diverse mobiler for å se hvilken du liker best. For husk på at dette er noe du vil ha i i hvert fall et år fremover. Så pass på at du får tak i en mobil du liker godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå