Gå til innhold

Brulekjole eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg for andre gang og min forlovede vil gjerne vies i kirken.

Syntes jo da at jeg bør ha brudekjole, men jeg er ikke helt ung lengre (45)

Hva mener dere? ER brudekjolen forbeholdt de unge???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det, men det spørs og litt på hva slags kjole.

Ettersom det er ditt andre ekteskap, og med tanke på alder, ville jeg nok gått for noe relativt enkelt.

Skrevet

Nei! Hvis du vil ha brudekjole så synes jeg du skal ha det.

Lykke til og kos deg med kjoleleting =o)

Skrevet

Nei, 45 er jo ingen alder! :) Jeg blir 36 når jeg gifter meg (også det for andre gang) og jeg skal ha hvit brudekjole og vi skal vies i kirken :)

Skrevet

Brudekjoler er absolutt ikke forbeholdt kun unge, vakre eller slanke mennesker! Du har jo ikke akkurat trådd inn i "de eldres rekker" enda, så hvis du selv har lyst til å vies i brudekjole kan jeg ikke se noen grunn til å ikke gjøre det ? :jepp:

Lykke til, brudekjole eller ikke ! :fnise:

Gjest Annaires
Skrevet

Jeg syns det er litt småharry med folk som skal ha "hele pakka" når de gifter seg for annen gang, men det er jo min mening...

Du må jo gjøre som du selv vil.

Skrevet

Takk for fine svar :-) Jeg har selfølgelig planer om en enkel kjole og sannsynligvis ikke helt hvit.

I mitt første bryllup så hadde vi så lite penger at jeg ikke kunne velge en flott kjole, fikk min vennine til å sy en kjole og an annen vennine fikset håret mitt.

Derfor ønsker jeg at ting skal være perfekt denne gang :-)

Fikk jo en komentar om at det var små-harry og ville ha "hele pakka".....men sånn jeg ser det så ønsker jeg jo å oppfylle min forlovedes ønske om et kirkebryllup. Hadde det kun vært opp til meg så hadde det blitt mye enklere,

Skrevet

Man lever bare en gang, drit i hva andre synes og gjør som DU vil! Det er din dag og ditt bryllup!

• Liker 1
Skrevet

jeg er selv 44 år og skal gifte meg for andre gang til høsten, og hvit kjole blir det!:) Hadde slør første gang jeg giftet meg ganske ung, men det dropper jeg denne gang..;)Gjør det du føler for!!;))Selv gleder jeg meg til å prøve brudekjoler igjen!:)

Skrevet

... og heldigvis finnes det jo uendelig mange forskjellige brudekjoler, så du finner helt sikkert noe som er akkurat passe brud uten å være helt "over the top" :)

Skrevet

jeg er selv 44 år og skal gifte meg for andre gang til høsten, og hvit kjole blir det!:) Hadde slør første gang jeg giftet meg ganske ung, men det dropper jeg denne gang..;)Gjør det du føler for!!;))Selv gleder jeg meg til å prøve brudekjoler igjen!:)

Takk :takke: Godt å høre :-)

Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg for andre gang og min forlovede vil gjerne vies i kirken.

Syntes jo da at jeg bør ha brudekjole, men jeg er ikke helt ung lengre (45)

Hva mener dere? ER brudekjolen forbeholdt de unge???

Kle deg slik du vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...