AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Noen som kan anbefale noen som gjør dette i porsgrunn?
Xaphan Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Flere av vennene mine har vokset seg i Skien, men jeg er usikker på akkurat hvor. Kan høre med dem hvor de pleier å gjøre det og om de er fornøyd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Jeg vet jeg så reklame for voksing på Heistad. Skal ikke si ett hundre prosent sikkert at det dreide seg om brasiliansk voks, men tror det. Det het vel noe sånt som Heistad velvære eller noe. Har dog ikke prøvd selv, så jeg kan ikke hverken anbefale eller fraråde.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Jeg vet jeg så reklame for voksing på Heistad. Skal ikke si ett hundre prosent sikkert at det dreide seg om brasiliansk voks, men tror det. Det het vel noe sånt som Heistad velvære eller noe. Har dog ikke prøvd selv, så jeg kan ikke hverken anbefale eller fraråde. Nå fant jeg hjemmesiden deres, og det så ikke ut som de gjorde Brasiliansk, så da beklager jeg forvirringen
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Hva med det spanlegget på Bratsberg brygge?
Lunete Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Jeg gjør dette hos Natalie (usikker på hvordan navnet skrives) på tango spa. Ligger på bratsberg brygge. Hun er kjempeflink :-) Abselutt å annbefale;-)
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Min første tanke var at Avalon Spa sikkert gjør dette.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Det blir utført på Herkules, hos Halvstrøm frisør og velvære.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Min første tanke var at Avalon Spa sikkert gjør dette. Dersom Avalon gjør det anbefaler jeg den salongen på generelt grunnlag i hvert fall. Har vært der flere ganger og er så fornøyd med personer og behandlinger *anbefale*
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #11 Skrevet 9. februar 2011 Det blir utført på Herkules, hos Halvstrøm frisør og velvære. Gjør det? Har ikke sett noen avlukker der?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 «mitt lille spa» på Heistad tar det, jeg var der for litt siden Der er facebook siden deres: http://www.facebook.com/pages/Mitt-lille-spa/111061395604018
BeautyCrush Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 Noen som kan anbefale noen som gjør dette i porsgrunn? Vet ikke om jeg fikk postet kommentaren tidligere, hehe Men de gjør det på «Mitt lille spa» på heistad her er facebook siden http://www.facebook.com/pages/Mitt-lille-spa/111061395604018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå