Gjest Cloe Skrevet 23. oktober 2003 #1 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg lurte på om noen kunne anbefale en hudpleier her i oslo? (En som bruker Dermalogica) Har sett det er en salong på birkelunden som heter "Ansikts & Kroppshjørnet" Har noen erfaring med den? Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 28. oktober 2003 #2 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ingen nei? Får bare prøve et sted da.. Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 28. oktober 2003 #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 Face-it i Frognerveien er bra, og de fører Dermalogica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg kan også anbefale Face-it. Går hos Helle der, hun er kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 29. oktober 2003 #5 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvor mye koster det for en hudpleie der og hvor lang tid bruker de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 29. oktober 2003 #6 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror det var 575,- for en time sist jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå