Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Når slutter salgene i butikkene, og nye klær er inne ? :)

Dere fra "storbyene"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en glidende overgang, skulle jeg tro. Til slutt er det bare et slunkent stativ igjen, med halv pris av halv pris, mens butikken ellers bugner av fristende nyheter.

Jeg trekkes uansett alltid mot stativene med "nyheter, ikke på salg", av en eller annen grunn. :plystre:

Skrevet

Det er vel en glidende overgang, skulle jeg tro. Til slutt er det bare et slunkent stativ igjen, med halv pris av halv pris, mens butikken ellers bugner av fristende nyheter.

Jeg trekkes uansett alltid mot stativene med "nyheter, ikke på salg", av en eller annen grunn. :plystre:

Samme her, hehe. Når jeg drar (veldig lang og dyr reise) for å shoppe, og det bare er salg ender jeg bare opp med "stygge" klær jeg aldri kommer til å bruke :)

Skrevet

Veldig, veldig snart håper jeg?

Skrevet

Men dere som bor i Oslo, Bergen, Trondheim etc. Hvordan står det til med salget/nyhetene der?

Skrevet

Syntes det nesten alltid er salg jeg.

Skrevet

Januarsalget forsetter for de fleste butikker til det er tomt for høstvarer. Må jo bli kvitt alt for å få plass til alle vårnyhetene! :)

Vet at en del butikker i Bergen har en del igjen. Mye er sterkt nedsatt, men det begynner samtidig å bli begrenset utvalg og størrelser en del plasser..

Nyhetene er allerede begynt å komme hos de fleste! :)

Skrevet

Er en del salg i Trondheim enda, men det har kommet masse vårnyheter! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...