AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hei Har noen prøvd noen av disse klinikkene i Trindheim til brasiliansk voks? Bentes AS, Relax eller Viktorias Beauty? Jeg ser på nett at Relax er veldig dyr, så jeg er egentlig mest interessert i å høre deres erfaringer om de to andre? Fornøyd, ikke fornøyd, pris o.l. Håper på noen gode råd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Vet du, Bentes (eller Solsiden spa, samme eier!) er ikke spesielt gode på braziliansk. Hudpleierne der får veldig lite opplæring i den type voksing, og blir kastet ut i behandlinger som de egentlig ikke føler seg komfortable og opplært på - fordi sjefen vil tjene mest mulig penger. Relax er dyre, ja, men du betaler for kvalitet! De dobbel-dypper ikke (bruker spatelen/tre-pinnen kun en gang slik at bakterier ikke spres til voksen) og jentene er utrolig flinke! Jeg ville nok ha gått til relax hvis jeg var deg.
challenger Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Jeg er superfornøyd med Solsiden spa, alltid perfekt resultat:) Men Relax er faktisk den billigste på brasiliansk da.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Hei, lurer på det samme. Men har også vurdert tinkabelle, noen som vet noe om denne? Anonymous poster hash: caf20...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå