-Fiona- Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hei! Begynner å nærme meg ferdig utdannet revisor (ENDELIG!!) I mai sier jeg for denne gang farvel til skolebenken, og godt blir det. Har såvidt begynt å jobbe med revisjon, og ble i utgangspunktet lovet full stilling når jeg er ferdig på skolen. Selvsagt kom det inn noen nye regler før jul, som gjør at min stilling plutselig ikke er så sikker som den en gang var. Noen fler revisorer her som river seg i håret akkurat nå? Lurer også litt på hva man kan forvente å få i startlønn som ferdig nydannet, med littegrann relevant erfaring, og generelt mye arbeidserfaring i forhold til alder? (Tar høyde for at lønnsnivået kanskje blir noe lavere nå, takket være nye regler og mindre behov for revisorer) Håper på svar :D
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Noen fler revisorer her som river seg i håret akkurat nå? Det er nok av andre jobbmuligheter for dem med revisorutdanning, men da må man også være villig til å gjøre noe annet enn kun revisjon. Tross alt betyr endringen i revisjonsplikten en stor lettelse i forhold til kostnader for de aller minste selskapene. Men endringen vil også kreve en stor heving av kvaliteten blant autoriserte regnskapsførere. Hilsen revisor med fast og trygg stilling
-Fiona- Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2011 Er åpen for å prøve meg på andre ting enn revisjon, jeg. Ingen tvil om at det finnes mange andre spennende stillinger Men hva kan man forvente i lønn med bachelorutdanning? Har hørt alt fra 300 000-400 000 i året.. det er liksom litt av et sprik kan man si
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Er åpen for å prøve meg på andre ting enn revisjon, jeg. Ingen tvil om at det finnes mange andre spennende stillinger Men hva kan man forvente i lønn med bachelorutdanning? Har hørt alt fra 300 000-400 000 i året.. det er liksom litt av et sprik kan man si mellom 350' og 400'. I det offentlige er jo dette klart definert med lønnstrinn, i det private kan du stige raskt i lønn hvis du gjør en god jobb.
-Fiona- Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2011 Okei, takk for svar Jobber i et lite revisjonsfirma nå, og får 300 000 i året. Syns det er greit med tanke på at jeg ikke har tatt de store revisoreksamenene ennå. Gleder meg til å bli ferdig på skolen og gå opp i lønn
juliane Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Samboeren min tipper 360-370 i en av de fire store. Han jobber i et av firmaene selv, men i en annen avdeling enn revisjon.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 I de 4 store varierer lønna en god del etter hvor i landet du befinner deg. Selv jobber jeg i Trondheim, og startet på ca 325.000,- (for et par år siden).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå