Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "bare" nye bøker i denne bokklubben? Eller selger de også eldre. Kanskje et litt dumt spørsmål med tanke på navnet men...

Noen som har gode erfaringer med Boklubben sine medlemsskap?

Hvordan er Den norske bokklubben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og evt hva slags bøker kan de tilby? Er det alt fra krim til fakta? :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kjenner bare til Den norske bokklubben.

De har månedesbøker, som er gjerne av litt tyngre romaner. Og en hel del andre bøker i tillegg.

Jeg vil heller handle bøker over nett, når det passer meg. Så jeg meldte meg ut av bokklubben. Har egentlig ikke likt de bøkene jeg fikk i månedspakken.

Skrevet

Er vel enklest å ta en titt på nettsiden deres, så ser du hvilket utvalg de har:)

Skrevet

Bokklubbben Nye bøker har bare nyere bøker som mndsbok, men du kan kjøpe andre bøker også..

www.bokklubben.no

Skrevet

Det er som en hvilken som helst annen nettbokhandel, bare at du i tillegg får tilbud om en hovedbok ca hver annen/tredje uke. Disse må du huske å avbestille hvis du ikke vil ha dem. (Kan gjøres både på nett og via SMS, så det er veldig greit.) Det er ingen bindingstid, og ikke noe krav om å kjøpe noe som helst. Du kan godt være medlem i årevis uten å kjøpe en eneste hovedbok. Jeg avbestiller dem stort sett alltid, men har handlet mye annet! De har maks rabatt på norske utgivelser, og gratis frakt.

Skrevet

Jeg var med i en av de bokklubbene en gang, og syntes det ble alt for mye pes med å avbestille hovedbøker hele tiden.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg avbestilte bøker i ett sett men fikk alikevel en del bøker sendt hjem til meg. Heldigvis bodde jeg redd ved bokklubben, så jeg slapp å koste på porto for å levere de tilbake. Men det ble for mye styr.

jeg kjøper heller de bøkene jeg vil ha når jeg vil ha de.

men bokklubben er alikevel kjekk å ha fordi den hele tiden er oppdatert på hva som kommer av bøker osv.

Skrevet

Jeg har vært medlem av bokklubben de siste fem årene, og har i løpet av den tida ikke kjøpt en eneste hovedbok.

Jeg har imidlertid kjøpt mye annet. Fordeler er gratis frakt og maks rabatt på bøker. Utvalget er godt, også på utenlandske bøker. (På "vanlige" pocketbøker etc. blir ikke differansen til amazon etc. stor, pga. gratis frakt). Har også opplevd at bokklubben har skaffet til veie bøker som har vært utsolgt fra amazon.

Skrevet

Kan også legge til at man som regel får mulighet til å forhåndsbestille ved "store" utgivelser, slik at man er sikret å få boken på utgivelsesdatoen (gjaldt f.eks. for Harry Potter-bøkene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...