AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #21 Skrevet 22. februar 2011 håper virkelig dette er tull , ka faen pølser og gulero ........ dildo, klitoris vibrator eller en person som gjør jobb samen med klitoris vibrator, er tingen og mer hygienisk en en banan stappa i musa eller i baken Som ung tenåring har man gjerne ikke tilgang på diverse sexleketøy
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #22 Skrevet 22. februar 2011 Kjære kvinner. Det blir ikke noe når dere knuller en grønnsak. Skal det bli noe må dere knulle en mann. Da blir det noe!
edderkoppdame Skrevet 22. februar 2011 #23 Skrevet 22. februar 2011 eksen min puttet alt mulig rart inn i meg uten å si noe. Jeg ble stort sett så opptatt av å tippe hva det var at jeg ikke fikk de helt store seksuelle opplevelsene av det. Jeg nevner i fleng stearinlys, flaske med varmt vann, gulrot, agurk, vibrator, sprittusjer, hammer, isbiter osv. Han skal ha for forsøket:) 1
Gjest jenny Skrevet 22. februar 2011 #24 Skrevet 22. februar 2011 Rettish ja... Har prøvd men gikk ikke særlig bra
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #25 Skrevet 22. februar 2011 Jeg tror det er nok så stor konsesus innen vegetar-miljøet, pølse er ikke en grønnsak! Ellers tror jeg ikke grønnsaker gjør det helt store, de er bare harde. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #26 Skrevet 22. februar 2011 Hva har folk med hjerneskade gjort dere kvinner som utnytter grønnsaker seksuelt? Hæ?????
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #27 Skrevet 22. februar 2011 Hva har folk med hjerneskade gjort dere kvinner som utnytter grønnsaker seksuelt? Hæ????? Grønnsaker har ikke sjel, derfor kan man gjøre som man vil med dem!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #28 Skrevet 22. februar 2011 Jeg har prøvd meg på agurk og gulrot (med kondom selvsagt!) En historie jeg kom på når jeg så tråden: Søstra mi jobber på ambulansen, og der har de sett litt av hvert. En dag kom hun hjem og fortalte om en mann som hadde satt ett eple fast i baken, haha (Han skyldte på ett veddemål.. Jeg derimot har mine tanker:P)
Koe Skrevet 25. februar 2011 #30 Skrevet 25. februar 2011 hammer, Du mente sikkert skaftet på hammeren, men jeg fikk allikevel akutt beinsaks her. *grøssgrøssgrøss*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå