Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hvilke grønnsaker har dere brukt som dildo?
Gjest HunterLady Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Hvilke grønnsaker har dere brukt som dildo? Den klassiske agurken! Men noen sier jo det er frukt, så vet ikke om den regnes.. :gjeiper:
Gjest TS Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Den klassiske agurken! Men noen sier jo det er frukt, så vet ikke om den regnes.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Har ikke prøvd noen form for mat/grønnsaker, men har en kompis som snakket om at det skulle være helt fantastisk å "pule" en fiskepudding
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Husker jeg prøvde en agurk da jeg var tenåring og jomfru. Var så nysgjerrig på hvordan det føltes å ha noe inni der. Det ga meg absolutt ingenting! Stor skuffelse :gjeiper: Jeg er fortsatt sånn. Dildoer er kjedelig, jeg vil ha klitorisvibratorer. Å få ting inni skjeden er bare digg om det er en ekte mann. 6
Gjest HunterLady Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Husker jeg prøvde en agurk da jeg var tenåring og jomfru. Var så nysgjerrig på hvordan det føltes å ha noe inni der. Det ga meg absolutt ingenting! Stor skuffelse :gjeiper: Jeg er fortsatt sånn. Dildoer er kjedelig, jeg vil ha klitorisvibratorer. Å få ting inni skjeden er bare digg om det er en ekte mann. Helt enig 1
Gjest Katten. Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Å få ting inni skjeden er bare digg om det er en ekte mann. Hvordan i helvete får du plass til en mann der? :o 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Dildoer er kjedelig, jeg vil ha klitorisvibratorer. Å få ting inni skjeden er bare digg om det er en ekte mann. enig, når jeg holder på for meg selv, er de tkun klitoris-vibrator som er interessant. Har prøvd dildo, har flere og kan godt tenne å å bruke det sammen med partner, men alene gir det meg rett og slett ikkenoe.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Hvordan i helvete får du plass til en mann der? :o Mye trening og forberedelser 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 enig, når jeg holder på for meg selv, er de tkun klitoris-vibrator som er interessant. Har prøvd dildo, har flere og kan godt tenne å å bruke det sammen med partner, men alene gir det meg rett og slett ikkenoe. Så kjedelig for deg . Har selv dildo og har stor glede av den . For tiden bruker jeg klitoris mest bare til forspill , så får dildoen gjøre resten av jobben inntil orgasmen kommer : )
Koe Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Hvordan i helvete får du plass til en mann der? :o En ompalompa, kanskje? Forøvrig har jeg aldri sjøl raidet grønnsaksskuffen. Jeg har hørt om ulykker med skrelt banan, men regner halvveis med at det er vandrehistorier.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 Verden går virkelig til he**** for tiden. Nå putter jo folk kjønnsorganene i munnen og maten i baken. Det er jo omvendt. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #13 Skrevet 1. februar 2011 Hvilke grønnsaker har dere brukt som dildo? Gulrot . Flau over det 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #14 Skrevet 1. februar 2011 Gulrot, men den kom rett fra kjøleskapet og var alt for kald...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 Gulrot, men den kom rett fra kjøleskapet og var alt for kald... Har prøvd stearinlys også - men den ble ganske deformert etterhvert pga at den holdt på å smelte pga varmen i musa Er man desperat og ikke har noe annet så
Gjest HunterLady Skrevet 1. februar 2011 #16 Skrevet 1. februar 2011 Har prøvd stearinlys også - men den ble ganske deformert etterhvert pga at den holdt på å smelte pga varmen i musa Er man desperat og ikke har noe annet så Huff, men de er jo så tynne! Med mindre det var kubbelys??
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #17 Skrevet 5. februar 2011 Gulrot, men den kom rett fra kjøleskapet og var alt for kald... Jeg liker det kaldt. Hr brukt frosne pølser (er ikke det nesten en grønnsak?)
Gjest lady Skrevet 21. februar 2011 #18 Skrevet 21. februar 2011 håper virkelig dette er tull , ka faen pølser og gulero ........ dildo, klitoris vibrator eller en person som gjør jobb samen med klitoris vibrator, er tingen og mer hygienisk en en banan stappa i musa eller i baken
Gjest Blubberella Skrevet 21. februar 2011 #19 Skrevet 21. februar 2011 Så kjedelig for deg . Har selv dildo og har stor glede av den . For tiden bruker jeg klitoris mest bare til forspill , så får dildoen gjøre resten av jobben inntil orgasmen kommer : ) Var nå det også kjedelig? Hva man ikke skal lære av diverse "anonyme" brukere her inne... 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #20 Skrevet 22. februar 2011 Rettich om dere liker litt størrelse på sakene, hilsen tidligere lageransatt hos Bama :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå