Gå til innhold

Grønnsaker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke grønnsaker har dere brukt som dildo? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Den klassiske agurken!

Men noen sier jo det er frukt, så vet ikke om den regnes.. :gjeiper:

Skrevet

Den klassiske agurken!

Men noen sier jo det er frukt, så vet ikke om den regnes.. :gjeiper:

:fnise:

Skrevet

Har ikke prøvd noen form for mat/grønnsaker, men har en kompis som snakket om at det skulle være helt fantastisk å "pule" en fiskepudding :fnise:

Skrevet

Husker jeg prøvde en agurk da jeg var tenåring og jomfru. Var så nysgjerrig på hvordan det føltes å ha noe inni der.

Det ga meg absolutt ingenting! Stor skuffelse :gjeiper:

Jeg er fortsatt sånn. Dildoer er kjedelig, jeg vil ha klitorisvibratorer. Å få ting inni skjeden er bare digg om det er en ekte mann.

• Liker 6
Gjest HunterLady
Skrevet

Husker jeg prøvde en agurk da jeg var tenåring og jomfru. Var så nysgjerrig på hvordan det føltes å ha noe inni der.

Det ga meg absolutt ingenting! Stor skuffelse :gjeiper:

Jeg er fortsatt sånn. Dildoer er kjedelig, jeg vil ha klitorisvibratorer. Å få ting inni skjeden er bare digg om det er en ekte mann.

Helt enig :)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Å få ting inni skjeden er bare digg om det er en ekte mann.

Hvordan i helvete får du plass til en mann der? :o

• Liker 5
Skrevet

Dildoer er kjedelig, jeg vil ha klitorisvibratorer. Å få ting inni skjeden er bare digg om det er en ekte mann.

enig, når jeg holder på for meg selv, er de tkun klitoris-vibrator som er interessant. Har prøvd dildo, har flere og kan godt tenne å å bruke det sammen med partner, men alene gir det meg rett og slett ikkenoe.

Skrevet

Mye trening og forberedelser :takke:

• Liker 2
Skrevet

enig, når jeg holder på for meg selv, er de tkun klitoris-vibrator som er interessant. Har prøvd dildo, har flere og kan godt tenne å å bruke det sammen med partner, men alene gir det meg rett og slett ikkenoe.

Så kjedelig for deg . Har selv dildo og har stor glede av den . For tiden bruker jeg klitoris mest bare til forspill , så får dildoen gjøre resten av jobben inntil orgasmen kommer : )

Skrevet

En ompalompa, kanskje? :skratte:

Forøvrig har jeg aldri sjøl raidet grønnsaksskuffen. Jeg har hørt om ulykker med skrelt banan, men regner halvveis med at det er vandrehistorier.

Skrevet

Verden går virkelig til he**** for tiden. Nå putter jo folk kjønnsorganene i munnen og maten i baken. Det er jo omvendt.

• Liker 3
Skrevet

Gulrot . Flau over det

• Liker 1
Skrevet

Gulrot, men den kom rett fra kjøleskapet og var alt for kald...

Skrevet

Har prøvd stearinlys også - men den ble ganske deformert etterhvert pga at den holdt på å smelte pga varmen i musa

Er man desperat og ikke har noe annet så

Gjest HunterLady
Skrevet

Har prøvd stearinlys også - men den ble ganske deformert etterhvert pga at den holdt på å smelte pga varmen i musa

Er man desperat og ikke har noe annet så

Huff, men de er jo så tynne!

Med mindre det var kubbelys?? :skratte:

Skrevet

Jeg liker det kaldt. :) Hr brukt frosne pølser (er ikke det nesten en grønnsak?)

• 3 uker senere...
Skrevet

håper virkelig dette er tull , ka faen pølser og gulero :nei: ........ dildo, klitoris vibrator eller en person som gjør jobb samen med klitoris vibrator, er tingen og mer hygienisk en en banan stappa i musa eller i baken :lur:

Gjest Blubberella
Skrevet

Så kjedelig for deg . Har selv dildo og har stor glede av den . For tiden bruker jeg klitoris mest bare til forspill , så får dildoen gjøre resten av jobben inntil orgasmen kommer : )

Var nå det også kjedelig? :skratte:

Hva man ikke skal lære av diverse "anonyme" brukere her inne...

• Liker 1
Skrevet

Rettich om dere liker litt størrelse på sakene, hilsen tidligere lageransatt hos Bama :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...