Gjest TS Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg møtte en veldig seksuelt tiltrekkende fyr på byen i helga. Men jeg var veldig tilbaketrykket og til en viss grad avvisende. Jeg tenkte at han er for gammel for meg. Men jeg veit virkelig ikke hvor gamme han var. Går det ann å spørre folk hvor gamle de er? Hvordan kan jeg i så fall gjøre det uten at det blir uhøflig?
Gjest TS Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Tja, ca over ti år eldre enn meg tenker jeg. Jeg er 21, så ikke eldre enn 31. Eldre går nok ann, men da må det være mer enn en seksuell tiltrekning
Gjest TS Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Jeg gjetter på at typen jeg møtte i helga var i midten eller slutten av 30. Men i ettertid tenkte jeg at det kan jo hende han bare så veldig gammel ut.
budeia_89 Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 noen ser jo eldre ut en de er... men det går jo an å begynne å snakke om hvor han har studert/jobba og så tenke deg ut selv hvor gammel han er, om du ikke vil spørre.. du kan jo også bruke utdannelse og jobb som et innledende spørsmål til alder..
Gjest Steinar42 Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Jeg hadde KLIKKET hvis du hadde spurt meg om hvor gammel jeg var.
Gjest Katten. Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Det å spørre om alder er jo et helt legitimt spørsmål.
Gjest TS Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Jeg hadde KLIKKET hvis du hadde spurt meg om hvor gammel jeg var. Hvorfor? Fordi du ville sett på det som nedverdigende eller vurderende? Hvis du sjekket opp en ung jente, ville du ikke syntes at det var naturlig at hun spør?
Gjest Steinar42 Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor? Fordi du ville sett på det som nedverdigende eller vurderende? Hvis du sjekket opp en ung jente, ville du ikke syntes at det var naturlig at hun spør? Fordi jeg heter Steinar42 og er Kvinneguidens Konge!
frøkenblid Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Hvis du vet navn og ca hvor han bor, så er det vel bare å sjekke skattelistene... Der står jo alder
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 Å spørre om alder er da et legitimt spørsmål. Det bør det være for både damer og menn.
edderkoppdame Skrevet 2. februar 2011 #14 Skrevet 2. februar 2011 dersom du har hans fulle navn kan du sjekke i skattelistene. Der står fødselsår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå