Votten Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Noen som har erfaring med dette spillet? Enten 1 eller 2:) Jeg er litt nysgjerrig, men gidder ikke kjøpe hvis det ikke er bra
Tabris Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har ikke prøvd nr. 2 enda, men det første spillet er helt genialt. Jeg er egentlig ikke så glad i platformspill, og har aldri vært verken god eller særlig interessert i Mario-spillene. Men dette er noe helt annet. Utrolig underholdende, søtt og morsomt - vil absolutt anbefale det, ja!
Votten Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2011 Høres bra ut. Jeg er heller ikke veldig god eller interessert i Mario. Har alltid vært den som så på, jeg. Men syns dette så litt morsomt ut.. Kanskje 1'ern ligger i shop'n på ps3 til en ikke så altfor dyr penge Takker for svar
Roxie-Malone Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Jeg elsker LBP, det er som @Tabris sier, helt genialt!
Aelita Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har ikke spillt 2 enda, men jeg spillte meg flere ganger gjennom 1, og det er et superartig spill! Utfordrende, søtt, og morsomt
Lykkelitenen Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Fikk det til jul og har enda ikke åpnet det,. men nå ser det nesten ut til at jeg må prøve jeg også
Gjest Instamatic Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 gå på youtube og søk på little big planet gameplay eller review:)
Votten Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2011 Jeg lastet ned demo på 1'ern fra playstationstore.. Herregud, så gøy :D Tror jeg må kjøpe det, ja. Lettvint med psstore =D Der lå fullversjonen også
Gjest Penny88 Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 og for de som liker nr.1, nr.2 er ENDA BEDRE!
budeia_89 Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 ååååå Little Big Planet! <3 må kjøpes og spilles!
Votten Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2011 Kult Jeg gleder meg mer og mer til lønning =D
Tabris Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 Så bra du likte det du prøvde! Tutorialen er i seg selv utrolig underholdende, med Stephen Fry som narrator.
Votten Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 25. februar 2011 Nå har jeg endelig fått kjøpt meg den "ekte" versjonen av Little Big Planet 1 :D Men, det er en ting jeg ikke skjønner.. Hvordan får jeg en venn? Der det står "bilde av en sack"x2? Er det en onlinefunskjon som kan hjelpe meg med det "oppdraget"? Jeg kommer jo videre i spillet for det, men får ikke full pott da jeg kommer i mål.. Noen som vet?
Tabris Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Du må spille online. Når du går inn i et brett, så står et skilt nær inngangen. Går du forbi det skiltet, kan ingen andre komme inn i brettet og hjelpe deg. Så spill online, gå inn i brettet du vil ha og stå der og vent til det kommer noen. Eventuelt kan du selv søke opp andre i andre brett og kanskje spør dem om hjelp. Endret 25. februar 2011 av Tabris
Votten Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #15 Skrevet 25. februar 2011 Du må spille online. Når du går inn i et brett, så står et skilt nær inngangen. Går du forbi det skiltet, kan ingen andre komme inn i brettet og hjelpe deg. Så spill online, gå inn i brettet du vil ha og stå der og vent til det kommer noen. Eventuelt kan du selv søke opp andre i andre brett og kanskje spør dem om hjelp. Flott =D Da må jeg prøve det! Takk og god helg.
Yme Skrevet 25. februar 2011 #17 Skrevet 25. februar 2011 Det er mange morsomme brett, men spillet handler mest om å lage spill. Det er lurt å sette seg litt inn i den delen, for det er veldig gøy når man får det til, og lager brett som kommer på anbefalingslista til utgiverne og sånt.
Envy Skrevet 25. februar 2011 #18 Skrevet 25. februar 2011 Å, LBP er fantstisk morsomt! Kjøpt LBP2 på releasedatoen og har rundet det for lengst, det er 1000 ganger morsommere enn det første, og har mange fler, mye morsommere funksjoner når man skal lage egne brett
Yme Skrevet 25. februar 2011 #19 Skrevet 25. februar 2011 Også fortsetter det jo io det uendelige etter man har runna det, siden tusenvis av folk lager nye brett hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå