Gå til innhold

Når er det greit å ha sex med date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men vi blir ikke mye glad hvis dama skulle tenne på andre menn.

Derfor er billige kvinnfolk det verste vi vet!

Fordi det forteller oss (seriøse mannfolk) at hun kan vise seg å bli utro.

Så kvinner skal leve under konstant mistanke og redsel fra mannens side om kvinnens kanskje fremtidige utroskap . Dere menn er så slitsomme med den der minstenkeliggjøringen hele tiden . Menn er født utrolig mistenksomme og skeptiske . Men det bør dere oppsøke psykolog hjelp kanskje for , så dere blir mer bevisst på at dere plager andre mennesker med deres egne mistenksomme og skittne tanker .

Når skulle man ha tid og anledning til det da når man er i et forhold og aldri overnatter hjemmefra ( kanskje en kjapp en i lunsjpausen på jobb - eneste mulighet ) ?

Og er det ikke nok arbeid å knulle en mann kanskje for de fleste kvinner tror du ?

Hvorfor skulle hun orke flere menn , hvis hun får nok hjemme ? Jeg tror det er ganske usansynlig , men mindre hun reiser til syden alene da og treffer en kjekk greker : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si det kommer an på hvor seriøst du tar dette er. Hvis han du dater kan være en potensiell kjæreste, hadde jeg ikke lagt meg ned med det første, men ventet så lenge som mulig. (Da bør du holde deg edru på datene!) Er du derimot bare ute etter å ha det moro og kose deg, da er det vel ikke noe å tenke på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner skal leve under konstant mistanke og redsel fra mannens side om kvinnens kanskje fremtidige utroskap . Dere menn er så slitsomme med den der minstenkeliggjøringen hele tiden . Menn er født utrolig mistenksomme og skeptiske . Men det bør dere oppsøke psykolog hjelp kanskje for , så dere blir mer bevisst på at dere plager andre mennesker med deres egne mistenksomme og skittne tanker .

Når skulle man ha tid og anledning til det da når man er i et forhold og aldri overnatter hjemmefra ( kanskje en kjapp en i lunsjpausen på jobb - eneste mulighet ) ?

Og er det ikke nok arbeid å knulle en mann kanskje for de fleste kvinner tror du ?

Hvorfor skulle hun orke flere menn , hvis hun får nok hjemme ? Jeg tror det er ganske usansynlig , men mindre hun reiser til syden alene da og treffer en kjekk greker : )

Ja, selvfølgelig er det på reiser med overnatting og fyll og fest at riskene er som størst. Derfor kan vi (seriøse mannfolk) ikke fordra festegale kvinnfolk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig er det på reiser med overnatting og fyll og fest at riskene er som størst. Derfor kan vi (seriøse mannfolk) ikke fordra festegale kvinnfolk heller.

Vanligvis tenner man ikke på andre menn , når man har en mann og er i et forhold som fungerer . Man har noe som heter samvittighet vet du , selv om man kunne vært utro gjør man det ikke . Ikke så lenge man får oppmerksomhet hjemme i hvertfall . Men ble jeg oversett over lang tid og måtte bo alene i lang tid , eks over flere uker og mnd osv - da kunne jeg nok mistet troen på forholdet og etterhvert vært utro med GOD samvittighet . For han er jo ALDRI her likevell .Og prioriterer alle andre ting som viktigere enn meg .

Men da har fyren behandlet meg jævlig over mange mnd i strekk sansynligvis , før jeg gjør det .

Menns frykt for utroskap er sterkt overdrevet . Det skal extremt mye til , før noen virkelig gjør det . Men da var vell forholdet dødfødt likevell og like så greit at det bare blir slutt . Kvinner er utro når forholdet egentlig er så elendig at de vet at det går mot slutten uansett hva de gjør . Da har man ingenting å tape på det .

Men ta en ny situasjon . Nå er jeg forelsket i en annen mann , men vi er bare på flørter stadiet enda , alltfor nytt og ferskt , og vi kjenner ikke hverandre engang , bare bittelitt fra før . Det som er problemet nå er at jeg har bare lyst på DEN mannen som jeg er forelsket i , ingen andre . Jeg t.o.m avslo og avviste en annen råkjekk mann som prøvde seg på meg nettopp , forde jeg er trofast mot en mann som ikke engang er min enda ...kunn forde jeg er forelsket i han . Syke greier !

Så selv om han andre prøvde og sjekke meg opp og inviterte meg med han , jeg kjenner han også og han er veldig attraktiv - jeg lot meg ikke friste likevell . Pga at man er forelsket i en annen .

Håper virkelig dette går min vei nå , for jeg avviser jo andre menn til fordel for en mann som ikke engang er min for øyeblikket .

Kvinner er veldig trofaste vesner vil jeg si , fryktelig kresne og selektive . Selv om vi får mange tilbud fra andre menn .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis tenner man ikke på andre menn , når man har en mann og er i et forhold som fungerer . Man har noe som heter samvittighet vet du , selv om man kunne vært utro gjør man det ikke . Ikke så lenge man får oppmerksomhet hjemme i hvertfall . Men ble jeg oversett over lang tid og måtte bo alene i lang tid , eks over flere uker og mnd osv - da kunne jeg nok mistet troen på forholdet og etterhvert vært utro med GOD samvittighet . For han er jo ALDRI her likevell .Og prioriterer alle andre ting som viktigere enn meg .

Men da har fyren behandlet meg jævlig over mange mnd i strekk sansynligvis , før jeg gjør det .

Menns frykt for utroskap er sterkt overdrevet . Det skal extremt mye til , før noen virkelig gjør det . Men da var vell forholdet dødfødt likevell og like så greit at det bare blir slutt . Kvinner er utro når forholdet egentlig er så elendig at de vet at det går mot slutten uansett hva de gjør . Da har man ingenting å tape på det .

Men ta en ny situasjon . Nå er jeg forelsket i en annen mann , men vi er bare på flørter stadiet enda , alltfor nytt og ferskt , og vi kjenner ikke hverandre engang , bare bittelitt fra før . Det som er problemet nå er at jeg har bare lyst på DEN mannen som jeg er forelsket i , ingen andre . Jeg t.o.m avslo og avviste en annen råkjekk mann som prøvde seg på meg nettopp , forde jeg er trofast mot en mann som ikke engang er min enda ...kunn forde jeg er forelsket i han . Syke greier !

Så selv om han andre prøvde og sjekke meg opp og inviterte meg med han , jeg kjenner han også og han er veldig attraktiv - jeg lot meg ikke friste likevell . Pga at man er forelsket i en annen .

Håper virkelig dette går min vei nå , for jeg avviser jo andre menn til fordel for en mann som ikke engang er min for øyeblikket .

Kvinner er veldig trofaste vesner vil jeg si , fryktelig kresne og selektive . Selv om vi får mange tilbud fra andre menn .

Ja, jeg tror nok at du har rett i at dette gjelder for de fleste kvinner.

Men det finnes alltid unntak. Samt at det altså finnes noen uheldige situasjoner når damas oppførsel ikke lenger er som den burde være. Verken overfor sin partner eller overfor andre menn.

Mannfolk som har opplevd noe sånt på kroppen selv, blir i beste fall veldig oppmerksomme på slike problemer senere med andre kvinner også. Sånn blir det bare. Det er ikke til å unngå. Brent barn skyr ilden. Som det så fint heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er det greit? Sex er ikke ulovlig...

for min del, så tar jeg ikke jenter seriøst, dersom de vil ha sex før vi er sammen. Forskjellen på 1 og 5 dater er nesten ingenting. Kos deg du.

Har du for vane å kjøpe bil uten å prøvekjøre den først???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det, så skjer det. Vi hadde sex ved andre møte og er fremdeles sammen den dag i dag.

Men det er klart at folk har forskjellige synspunkt på det - for noen er det frastøtende, mens for andre er det helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk norske kvinner å følge lystene sine. Putte kjønnslige behov foran ting som verdighet og respekt. De tar det de vil, og tenker ikke konsekvenser.

Noensinne vurdert å styre seg selv, og ikke gjøre alt man har lyst til? Tips: Ikke spre bena på første date, det skaper bare urovekkende tanker hos mannen, som f. eks. hvor mange menn denne kvinner sprer bena for og om dette er en dame å satse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk norske kvinner å følge lystene sine. Putte kjønnslige behov foran ting som verdighet og respekt. De tar det de vil, og tenker ikke konsekvenser.

Noensinne vurdert å styre seg selv, og ikke gjøre alt man har lyst til? Tips: Ikke spre bena på første date, det skaper bare urovekkende tanker hos mannen, som f. eks. hvor mange menn denne kvinner sprer bena for og om dette er en dame å satse på.

Og allikevel funker det for noen... Ikke gre alle under en kam! Du har din mening, og det er greit. Men ikke kom her og snakk som om at alle er under samme oppfatning som det du er, for det stemmer nemlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du for vane å kjøpe bil uten å prøvekjøre den først???

Nei. Kjøper du biler som 1000 andre har eid før deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kjøper du biler som 1000 andre har eid før deg?

Om kvinnen som sprer bena er jomfru eller har hatt få antall partnere og allikevel legger seg flat for deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om kvinnen som sprer bena er jomfru eller har hatt få antall partnere og allikevel legger seg flat for deg da?

Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg liker ikke jenter som sprer bena så tidlig. At hun er jomfru forandrer ikke på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg liker ikke jenter som sprer bena så tidlig. At hun er jomfru forandrer ikke på det..

Ok, det er greit. Men om du er samme AB som jeg svarte tidligere i tråden synes jeg du uttalte deg tidligere som om du mente at dette var alle menns oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er greit. Men om du er samme AB som jeg svarte tidligere i tråden synes jeg du uttalte deg tidligere som om du mente at dette var alle menns oppfatning.

Nei, det var nok ikke meg :)

TS, i vårt samfunn er det absolutt ingen "krav" til "minst 7 dates" før det er greit å ha sex. Dersom du er ute etter å ha det gøy i sengen med en du dater, så kan du det når du vil(så lenge han er game, selvfølgelig). Noen liker å ha sex tidlig, mens andre er som meg og liker å vente litt.

Er du ute etter forhold, eller bare jukke noen kjekkaser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, jeg har fått mange synspunkter på dette spørsmålet! Har egentlig alltid lurt på det fordi jeg er ny på dating, og har bare hatt et langvarig forhold. Men jeg tenker jo selv at er det en gutt jeg møter som jeg syns er kjekk og en som jeg kunne ha forelsket meg i så ville jeg vel ikke gjort noe av sex på første date. Eller alt kommer jo ann på hvordan stemningen er. Jeg ligger heller ikke rundt bare for å ligge rundt og sprer ikke bena uten en grunn. Vil jo gjerne bli kjent med personen som jeg dater, men folk er jo forskjellige. Er litt artig at noen inne på dette forumet drar alle damer under en kam, sånn er dessverre ikke jeg, så den delen av kammen tar ikke jeg del i :gjeiper: Men å vente er nok det lureste for å ikke virke "billig", og for guttens del også fordi da hadde jeg nok tenkt mitt om han :P MEN som sagt, alt kommer vell ann på stemninga i mellom der og da, og ikke minst følelsene. Men en god regel, som jeg også mener å ha lest et sted, er vell å ivartfall vente til 2 date :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. date er også alt for tidlig.

Man må bli kjente først. Det må være noe seriøst der først.

Ellers blir det bare tull.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første date funker helt fint for meg, så lenge kjemien er der.

Men går også helt fint å vente til 3. eller 4. date dersom man trenger lit tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en fyr dumper meg fordi jeg har sex med han på første date, mener jeg han ikke er noe å samle på uansett. Hvis han dumper meg fordi jeg vil vente et par måneder mener jeg også at han ikke er noe å samle på. Jeg vil ha en som liker meg for den jeg er og ikke fordi jeg har ventet nøyaktig x antall dater med å ha sex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...