AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hei! Jeg er singel og på leit :gjeiper: Men hvor mange date er det greit å være på før man har sex??
MissStiles Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Når det føles riktig. Ingen fasit på om det er riktig å ha sex etter 1 date eller 10 dater.
Nuith Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Vil anbefale deg å være noenlunde edru, ellers synes jeg "når dere har lyst" er et godt svar
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Når er det greit? Sex er ikke ulovlig... for min del, så tar jeg ikke jenter seriøst, dersom de vil ha sex før vi er sammen. Forskjellen på 1 og 5 dater er nesten ingenting. Kos deg du.
womenwomen Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Når er det greit? Sex er ikke ulovlig... for min del, så tar jeg ikke jenter seriøst, dersom de vil ha sex før vi er sammen. Forskjellen på 1 og 5 dater er nesten ingenting. Kos deg du. Hvorfor tar du dem ikke seriøst om de ønsker å ha sex med deg etter få dater ? Den man virkelig liker og er skikkelig betatt / begjærer og er forelsket i , vil man selvfølgelig også føle sterkt begjær for . Uten at jentene føler begjær for deg mann - så vil du få et helvetes kjedelig sexliv senere med dem , om de virker uinteresert i deg fysisk så vanvittig lenge . Da er de kanskje ikke tent på deg og tenner ikke på deg i det hele tatt egentlig - er det bedre ? . Og slike kjærester vil du ha ? Som ikke føler begjær for deg - men mest romantikk og vennskap ? Skal voksne folk vente i 2 mnd ? Tror jeg hadde blitt gal av det . Fullstendig betatt og forelsket - men får ikke lov å ha sex med han . Av redsel for at han ikke skal ta meg SERIØST . INGENTING ER SERIØST FRA MIN SIDE - FØR JEG HAR HATT SEX MED HAN . Da først kan jeg avgjøre om dette frister til gjentagelse eller ikke .... 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Dere har sex når dere vil ha sex. Det stemmer ikke at sex for tidlig ødelegger. Kjæresten min og jeg møttes nesten på den måten, vi hadde sex samme kveld som vi møtte hverandre. Gikk fint det
Gjesten Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Når du føler at det passer seg. Det er forskjellig hva folk legger i sex, så denne avgjørelsen kan vi ikke ta for deg.
feuerstein Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Hvis man møter daten på offentlig sted (anbefales sterkt, så ser du at det er én person og ikke fire pluss videokamera, gaffatape og et assortert utvalg gårdsdyr) er det greit om man venter med sex til man er helt eller delvis skjult fra tilfeldig forbipasserende. Erfaringsmessig kan det når begge er edru ta opptil flere timer før begge har lyst, det burde være rikelig tid til å komme hjem til den ene. Hvis hjem til den ene samtidig er hjem til den andre bør man før man har seg sjekke om man er søsken eller innlagt på institusjon, ingen av delene lover bra for fremtidige barns helse og velvære.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Uten at jentene føler begjær for deg mann - så vil du få et helvetes kjedelig sexliv senere med dem , om de virker uinteresert i deg fysisk så vanvittig lenge . 5 dates vanvittig lenge? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor tar du dem ikke seriøst om de ønsker å ha sex med deg etter få dater ? Den man virkelig liker og er skikkelig betatt / begjærer og er forelsket i , vil man selvfølgelig også føle sterkt begjær for . Uten at jentene føler begjær for deg mann - så vil du få et helvetes kjedelig sexliv senere med dem , om de virker uinteresert i deg fysisk så vanvittig lenge . Da er de kanskje ikke tent på deg og tenner ikke på deg i det hele tatt egentlig - er det bedre ? . Og slike kjærester vil du ha ? Som ikke føler begjær for deg - men mest romantikk og vennskap ? Skal voksne folk vente i 2 mnd ? Tror jeg hadde blitt gal av det . Fullstendig betatt og forelsket - men får ikke lov å ha sex med han . Av redsel for at han ikke skal ta meg SERIØST . INGENTING ER SERIØST FRA MIN SIDE - FØR JEG HAR HATT SEX MED HAN . Da først kan jeg avgjøre om dette frister til gjentagelse eller ikke .... Du skriver som om du snakker vanvittig fort. Men, for å svare på spørsmålet ditt, så greier jeg ikke å respektere damer som har seg med alle de føler "begjær" for. Jeg respekterer heller ikke damer som har ONS. Jeg fordømmer ikke dem som gjør det, jeg greier bare ikke å respektere dem som partnere. Er vel litt konservativ av meg 1
womenwomen Skrevet 1. februar 2011 #13 Skrevet 1. februar 2011 Du skriver som om du snakker vanvittig fort. Men, for å svare på spørsmålet ditt, så greier jeg ikke å respektere damer som har seg med alle de føler "begjær" for. Jeg respekterer heller ikke damer som har ONS. Jeg fordømmer ikke dem som gjør det, jeg greier bare ikke å respektere dem som partnere. Er vel litt konservativ av meg Kvinner er ikke som dere menn , som føler begjær for absolutt ALLE kvinner , unge , gamle , prostituerte osv osv , bare det er en kvinnekropp , så ville dere tent på det og gjerne ønsket sex - UTEN at dere har noen følelser , men ser på de kunn som en gjenstand faktisk . Kvinners tenningsmønster er mye mer komplekst og vanskelig , alltså vi tenner ikke på hvilken som helst mann vi ser på gaten .... Faktisk er det meget meget få menn jeg kunne tent spontant på eller tenkt meg til sengs i det virkelige liv . Egentlig tenner jeg helst bare på de jeg føler noe spesielt for og føler jeg har en relasjon til utover vanlig vennskap .Ofte er det forelskelse og sterk kjemi , og det er faktisk skjelden å oppleve med menn . Det er ikke noe man opplever hver helg liksom .Kanskje menn føler det slik - men ikke kvinner . Når en kvinne en skjelden gang virkelig tenner umiddelbart på en spesiel mann ( i hennes øyne er han det ) dersom hun tenner på han , så syns jeg mannen burde sette pris på det og anse det som et KOMPLIMENT til han . Forde kvinners tenningsmønster er mye tregere , vanskeligere og få til og mer komplekst enn menn`s tenningsmønster som ofte naturlig reagerer spontant på hvilken som helst slags kvinne som er attraktiv men som de IKKE eier følelser for . SLIK er ikke vi kvinner . Vi har ofte dypere følelser for en mann enn du kanskje tror - før vi tenner på han skikkelig . Så om du er så HELDIG å finner en dame som faktisk tenner på deg - så kan du vite at DU betyr noe spesielt for henne i forhold til andre menn som er ubetydelige i hennes øyne , betyr du mye mer enn alle andre menn . Derfor bør ikke menn se på dette som noen negativ egenskap . Kvinner blir aldri så promiskiuøse som menn er fra naturens side likevell . Vi er bare ikke slik . Ingen dame drømmer om å ligge med alt av menn hun SER ... Menn har fra naturens side mye lettere for å tenne spontant , enn en kvinne ofte . Så du trenger ikke gjøre kvinner som tenner på deg til OFFER etterpå for din egen SKITTNE OG STYGGE FANTASI OG TANKER om at hun ligger med alle hun ser og begjærer . Detter er ALDRI sant . At du er SVINETE OG SKITTEN i din tankegang om andre menneskers sexualliv og vaner - stemmer kunn for deg . Mn ikke for henne eller for kvinner generelt . Menn som tenker som svin - er i hvertfall ingenting å samle på . NB ! Du kan ikke kjenne andre - ut fra deg selv og dine egne skittne tanker . Innrøm det!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #14 Skrevet 1. februar 2011 Kvinner er ikke som dere menn , som føler begjær for absolutt ALLE kvinner , unge , gamle , prostituerte osv osv , bare det er en kvinnekropp , så ville dere tent på det og gjerne ønsket sex - UTEN at dere har noen følelser , men ser på de kunn som en gjenstand faktisk . Kvinners tenningsmønster er mye mer komplekst og vanskelig , alltså vi tenner ikke på hvilken som helst mann vi ser på gaten .... Faktisk er det meget meget få menn jeg kunne tent spontant på eller tenkt meg til sengs i det virkelige liv . Egentlig tenner jeg helst bare på de jeg føler noe spesielt for og føler jeg har en relasjon til utover vanlig vennskap .Ofte er det forelskelse og sterk kjemi , og det er faktisk skjelden å oppleve med menn . Det er ikke noe man opplever hver helg liksom .Kanskje menn føler det slik - men ikke kvinner . Når en kvinne en skjelden gang virkelig tenner umiddelbart på en spesiel mann ( i hennes øyne er han det ) dersom hun tenner på han , så syns jeg mannen burde sette pris på det og anse det som et KOMPLIMENT til han . Forde kvinners tenningsmønster er mye tregere , vanskeligere og få til og mer komplekst enn menn`s tenningsmønster som ofte naturlig reagerer spontant på hvilken som helst slags kvinne som er attraktiv men som de IKKE eier følelser for . SLIK er ikke vi kvinner . Vi har ofte dypere følelser for en mann enn du kanskje tror - før vi tenner på han skikkelig . Så om du er så HELDIG å finner en dame som faktisk tenner på deg - så kan du vite at DU betyr noe spesielt for henne i forhold til andre menn som er ubetydelige i hennes øyne , betyr du mye mer enn alle andre menn . Derfor bør ikke menn se på dette som noen negativ egenskap . Kvinner blir aldri så promiskiuøse som menn er fra naturens side likevell . Vi er bare ikke slik . Ingen dame drømmer om å ligge med alt av menn hun SER ... Menn har fra naturens side mye lettere for å tenne spontant , enn en kvinne ofte . Så du trenger ikke gjøre kvinner som tenner på deg til OFFER etterpå for din egen SKITTNE OG STYGGE FANTASI OG TANKER om at hun ligger med alle hun ser og begjærer . Detter er ALDRI sant . At du er SVINETE OG SKITTEN i din tankegang om andre menneskers sexualliv og vaner - stemmer kunn for deg . Mn ikke for henne eller for kvinner generelt . Menn som tenker som svin - er i hvertfall ingenting å samle på . NB ! Du kan ikke kjenne andre - ut fra deg selv og dine egne skittne tanker . Innrøm det! Haha, sitter helt ordløs. Hva svarer man til noe slikt? Har du lest gjennom det du nettopp skrev?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 En! Helt greit for meg å ha sex med ei jente etter første date, så lenge det føles riktig.
womenwomen Skrevet 1. februar 2011 #17 Skrevet 1. februar 2011 Kvinner er ikke som dere menn , som føler begjær for absolutt ALLE kvinner , unge , gamle , prostituerte osv osv , bare det er en kvinnekropp , så ville dere tent på det og gjerne ønsket sex - UTEN at dere har noen følelser , men ser på de kunn som en gjenstand faktisk . Kvinners tenningsmønster er mye mer komplekst og vanskelig , alltså vi tenner ikke på hvilken som helst mann vi ser på gaten .... Faktisk er det meget meget få menn jeg kunne tent spontant på eller tenkt meg til sengs i det virkelige liv . Egentlig tenner jeg helst bare på de jeg føler noe spesielt for og føler jeg har en relasjon til utover vanlig vennskap .Ofte er det forelskelse og sterk kjemi , og det er faktisk skjelden å oppleve med menn . Det er ikke noe man opplever hver helg liksom .Kanskje menn føler det slik - men ikke kvinner . Når en kvinne en skjelden gang virkelig tenner umiddelbart på en spesiel mann ( i hennes øyne er han det ) dersom hun tenner på han , så syns jeg mannen burde sette pris på det og anse det som et KOMPLIMENT til han . Forde kvinners tenningsmønster er mye tregere , vanskeligere og få til og mer komplekst enn menn`s tenningsmønster som ofte naturlig reagerer spontant på hvilken som helst slags kvinne som er attraktiv men som de IKKE eier følelser for . SLIK er ikke vi kvinner . Vi har ofte dypere følelser for en mann enn du kanskje tror - før vi tenner på han skikkelig . Så om du er så HELDIG å finner en dame som faktisk tenner på deg - så kan du vite at DU betyr noe spesielt for henne i forhold til andre menn som er ubetydelige i hennes øyne , betyr du mye mer enn alle andre menn . Derfor bør ikke menn se på dette som noen negativ egenskap . Kvinner blir aldri så promiskiuøse som menn er fra naturens side likevell . Vi er bare ikke slik . Ingen dame drømmer om å ligge med alt av menn hun SER ... Menn har fra naturens side mye lettere for å tenne spontant , enn en kvinne ofte . Så du trenger ikke gjøre kvinner som tenner på deg til OFFER etterpå for din egen SKITTNE OG STYGGE FANTASI OG TANKER om at hun ligger med alle hun ser og begjærer . Detter er ALDRI sant . At du er SVINETE OG SKITTEN i din tankegang om andre menneskers sexualliv og vaner - stemmer kunn for deg . Mn ikke for henne eller for kvinner generelt . Menn som tenker som svin - er i hvertfall ingenting å samle på . NB ! Du kan ikke kjenne andre - ut fra deg selv og dine egne skittne tanker . Innrøm det! Menn som tenker så stygt og skittent om kvinner som har hatt ONS eller tenner på han raskt etter noen få date , er vell strengt tatt ikke verdt å få oppleve noensinne , at en kvinne vil ha han sexuelt eller faktisk tenner på han i det hele tatt . For det er ingen selvfølgelighet at kvinner tenner på menn og ønsker sex med dere menn .Eller at hun tenner på DEG ! Gå på sex forumet og les om alle de kvinnene som finnes som er nesten født ASEXUELLE OG UTEN KJØNNSDRIFT , ALDRI ONANERER , ALDRI HAR HATT ORGASMER , SOM TOTALT MANGLER KJØNNSDRIFT , ALDRI FØLER SEG TENT ELLER KÅT . OG SÅVIDT ORKER OG GIDDER Å HA SEX MED MENN . OG FØLER DET MER SOM PLIKT ENN GLEDE FAKTISK . Er det slik dere ønsker alle kvinner var ? Er disse kvinnene et resultat av menns seleksjon av kvinner ? Alltså at menn tenker HORE om alle sunne og normale kvinner med normal kjønnsdrift , og FRAMELSKER asexuelle egenskaper hos kvinner ? Av redsel for at hun skal være utro eller bli for sexuelt utagerende . Menn som deg fortjener å bli tvingt til å leve et ekteskap / samliv i fullstendig sølibat og sammens med en 100 % asexuell kvinne . DET er hva slike menn fortjener . Så skittent som dere tenker .
womenwomen Skrevet 1. februar 2011 #18 Skrevet 1. februar 2011 Haha, sitter helt ordløs. Hva svarer man til noe slikt? Har du lest gjennom det du nettopp skrev? Ja jeg vet hva jeg skrev og jeg mener det . De aller fleste menn som vi kvinner ser hver dag - tenner vi overhodet IKKE noe på . Mange kvinner tenner IKKE på kjærsten / mannen sin heller . Mange kvinner er lesbiske eller asexuelle , og liker ikke menn i det hele tatt . Kan du forstå det som mann ? Hvor kommer menns store redsel og frykt fra ??? når det gjelder kvinnelig sexualitet eller frykten for kvinnelig promiskuøs adferd ? Sjangsen er vell utrolig liten - etterom få kvinner syns menn er så sinnsykt deilige likevell eller verd å bli tent på . Kvinner som faktisk enda orker å tenne på menn og som ikke er lesbiske eller asexuelle - er kvalitetsdamer og mangelvare blant kvinner .De er skjeldne og bør settes høyt pris på .Om menn ikke ønsker å bli fullstendig avvist og tvunget til å leve i homofile forhold i fremtiden da . Ettersom ingen kvinner føler lyst på menn kanskje i fremtiden . Og alle kvinner er blitt enten lesbisk eller asexuell . DET KAN SKJE ! Stadig flere kvinner føler seg også usikker på sin egen legning , de vet ikke om de er hetrofile eller lesbisk selv engang . De er usikre på hva de er for noe og hvilken fil de tilhører .Bare les på sexual forumet .... Så det er ingen selvfølge at en dame kommer til å tenne på dere . VÆR GLAD FOR DET HVIS DET SKJER I DET HELE TATT !
Steinar40 Skrevet 1. februar 2011 #19 Skrevet 1. februar 2011 Så det er ingen selvfølge at en dame kommer til å tenne på dere . VÆR GLAD FOR DET HVIS DET SKJER I DET HELE TATT ! Men vi blir ikke mye glad hvis dama skulle tenne på andre menn. Derfor er billige kvinnfolk det verste vi vet! Fordi det forteller oss (seriøse mannfolk) at hun kan vise seg å bli utro.
Guriane Skrevet 1. februar 2011 #20 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Det finnes vel ingen fasit på det. Det er når det føles riktig for deg. Endret 1. februar 2011 av Guriane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå