Gå til innhold

Pris på MP3-spiller ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en av mannen min som kostet rundt 3000,-.

Gjest Étoile
Skrevet

Det spørs hvor mye minne du er ute etter. Dersom du nøyer deg med 64 MB ligger de på rundt 900, hvis du skal ha en med harddisk må du opp i noen tusen... Jeg vurderer å kjøpe en 20 GB iPod som ligger på omkring 3800. 10GB versjonen koster rundt 3000.

Skrevet
Jeg fikk en av mannen min som kostet rundt 3000,-.
SHIT du er heldig!!!

Skal du ha bærbar MP3spiller eller en slik dvd/mp3spiller størrelse?

Det bærbare kan du få fra alt til 500 til kanskje 1500. Jeg har sett en som jeg sikler på til 1250-1300kr. Bærbar altså :wink:

Skrevet

Tsh. Étoile. 40GB'ene er jo ute nå.

Komplett har dem til 5,260NOK i butikken.

(... manji har veldig lyst på en ...)

Skrevet

Jeg skal ha en som går i lomma....altså en bærbar

Gjest ulogget tuppelure
Skrevet

Jaaaaa, jeg er heldig!!!!!!

:D

Mannen min er veldig snill! Den jeg fikk er en liten bærbar en. Vannvittig bra, ikke noe tull med den. Tåler alt, og batteriene varer en evighet, enda jeg bruker den MYE. Det er en lekker liten sak fra Sony.

Gjest Étoile
Skrevet
Tsh. Étoile. 40GB'ene er jo ute nå.

Komplett har dem til 5,260NOK i butikken.

(... manji har veldig lyst på en ...)

www.apple.no har dem til 4790,- og gratis levering.... Men jeg synes 40GB blir litt i voldsomste laget jeg da... Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å bruke opp så mye plass, spilleren er sikkert kaputt før jeg klarer det... :wink:

Dessuten er jo 40GBen litt større... Size matters vet du!

Skrevet

40GB med musikk blir voldsomt. Men kjekt å ha med seg hvis du er hos en venn og vil ha en film eller 10 som de har på pc'n. Da er det jo bare å kopiere over til "lommelerken" og laste det inn på egen pc når man kommer hjem. :)

Skrevet

Jeg har en fra Jens of Sweden med 256 MB - det holder til mitt bruk. Kostet ca. 2000 på Komplett.

Liten og elegant som jeg bare henger rundt halsen.

Skrevet

Gå inn på nettauksjonen.no og by på disse, kanskje du fixer deg et kupp :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...