Gå til innhold

Har du en uvenn?

Har du en uvenn?  

1. 1. Har du en uvenn?

• ÅO-JESS!!!
      8
    • Hm... ikke som jeg veit om....
      6
    • uvenn og uvenn... jeg tåler henne bare ikke
      12
    • Neeeiii...?
      2
    • Jeg?? Nei, jeg er bestis med alle, jeg!!!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en uvenn?

Jeg mener, en sånn skikkelig en, som du skulle ønske befant seg i indre Mongolia eller noe sånt? Og har du en saftig historie rundt det å komme med...?? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest mattahara
Skrevet

ikke som jeg vet om.....

er det noen her da??

*kikker meg nervøst omkring*

Skrevet

Tja.

I jobbsammenheng: ja.

Men det plager meg ikke nå. :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Gundel Gaukeley
Skrevet

Det er selvsagt mange som ikke kan fordra meg, og vice versa, men uvenn i betydning av fiende, det har jeg ikke.

Skrevet

Ikke ni nåværende jobb, men hadde en et par jobber tilbake. Hun mislikte meg intenst av en eller annen uviss grunn og ignorerte med åpenlyst i alle sammenhenger... Litt slitsomt å skulle samarbeide med henne kan du si :roll:

Mitt svar på oppførselen hennes var selvfølgelig å smile veeeldig stort, hilse veeeeldig blidt og alltid være udelt positiv mot henne *ond liten latter* Møkkadame!

Suz :hoho:

Skrevet

Min kjærestes ex hater meg dypt og intenst. Egentlig tragisk, men litt morsomt også..... :ler:

Skrevet

Hater høres voldsomt ut...

Har vel en og annen jeg ikke ville savnet noe særlig om de havnet i Indre Mongolia eller lignende... - og det er jo selvfølgelig noen jeg bare ikke liker... men tror ikke jeg helt er typen til å skaffe meg "fiender", og orker å bruke energi på å hate eller mislike noen veldig sterkt..

Skrevet

Tex skrev:

Min kjærestes ex hater meg dypt og intenst. Egentlig tragisk, men litt morsomt også.....

:Nikke:

Sånn er det her i gården også..... Tror ikke hater er å ta i for sterkt dessverre! :lol:

Ellers har jeg ingen uvenner som jeg vet om ihvertfall! :D

Dina

Skrevet

Har to...som jeg vet om...

Drittjenter begge to....hehe :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke med noen jeg bryr meg om og er glad i ihvertfall :wink:

Skrevet

Har ingen uvenner/fiender som jeg vet om nei... Men det er et par tre stykker som godt kunne flytta til Indre Mongolia uten at det hadde plaget meg nevneverdig ja :oops:

Skrevet

Jeg har ingen jeg er uvenner med, men min x sin kone HATER meg.

+ moren til en av jentene i klassen til datteren min. Hater er vel et sterkt ord men jeg skjønner at hun knapt nok tåler å se meg. Hilser ikke på butikken, setter seg laaangt unna på foreldremøter o.l., nekter mannen sin å hilse på meg (skulle tor jeg hadde noe på gang med han, men vi har knap nok sagt 10 ord til hverandre på ovewr 5 år). Ganske vilt i grunn.

Skrevet

vet ikke om jeg har noen jeg vil kalle uvenn. men det er da en del jeg ikke tåler tryne til. ikke i større doser i hvert fall. men jeg gidder ikke bruke mye tid og krefter på og ønske de hit og dit. jeg trenger ikke like de, de trenger ikke å like meg. men bare jeg slipper og se de kan de gjøre som de vil. det har de jo lov til. om jeg kanskje ikke synes at de fortjener det alltid.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Det har jeg, ja :o

Eks-venninnen min og jeg var på fest. Begge var fulle. Vi rotet med samme gutt, og dagen etterpå viste det seg at hun hadde likt han kjempelenge(noe ikke jeg visste). Han ble forelsket i meg, og vi var sammen en stund. Hun er fortsatt sur og bitter.

Det gjør ikke meg noe i det hele tatt, jeg bare ser stygt på henne når jeg går forbi. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...