Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad i svolværpostei, og innbiller meg at det er litt sunt. Men er det nå egentlig det? Det er vel ellers sånn med meg at alt jeg liker er usunt, derfor har jeg begynt å lure litt på denne svolværposteien, det ville jo vært for godt til å være sant om den virkelig er sunn. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg ELSKER svolværpostei! Ferskt brød med svolværpostei og agurk :sikle: Halleluja, barndomsminner de Luxe! :jepp:

Jeg liker å tro at den er sunn, siden den er tross alt laget av torskelever. Den er jo ganske rik på umettede fettsyrer, samt vitamin D.

Men jeg stusser litt på det med ekstra tilsatt olje og alt saltet? Kanskje noen andre vet det

Skrevet

Jeg er så glad i svolværpostei, og innbiller meg at det er litt sunt. Men er det nå egentlig det? Det er vel ellers sånn med meg at alt jeg liker er usunt, derfor har jeg begynt å lure litt på denne svolværposteien, det ville jo vært for godt til å være sant om den virkelig er sunn. noen som vet?

Dette er vel torsk..? Masse D vitaminer. Kan aldri tenke meg at dette er usunt :gjeiper:

Skrevet (endret)

Lurer du på hva svolværpostei inneholder? Les på boksen!

Innlegg endret som ledd i rydding

Endret av SportyShorty
  • Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

SportyShorty, mod

• Liker 1
Skrevet

Avsporinger om Svolværpostei? :ler:

Synd jeg misset det. :gjeiper:

Nå fikk jeg lyst på det, spiste det mye som barn. Jeg er sikker på at det er sunt. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Har dilla på krabbe naturell på boks med lettmajones. Men den er dyr og rekker bare til 2-3 skiver da. mmmmmmm. Skal prøve den i morgen på knekkebrød siden jeg har sluttet å spise brød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...