AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er så glad i svolværpostei, og innbiller meg at det er litt sunt. Men er det nå egentlig det? Det er vel ellers sånn med meg at alt jeg liker er usunt, derfor har jeg begynt å lure litt på denne svolværposteien, det ville jo vært for godt til å være sant om den virkelig er sunn. noen som vet?
crispy Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Åh, jeg ELSKER svolværpostei! Ferskt brød med svolværpostei og agurk Halleluja, barndomsminner de Luxe! Jeg liker å tro at den er sunn, siden den er tross alt laget av torskelever. Den er jo ganske rik på umettede fettsyrer, samt vitamin D. Men jeg stusser litt på det med ekstra tilsatt olje og alt saltet? Kanskje noen andre vet det
pixiiie Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er så glad i svolværpostei, og innbiller meg at det er litt sunt. Men er det nå egentlig det? Det er vel ellers sånn med meg at alt jeg liker er usunt, derfor har jeg begynt å lure litt på denne svolværposteien, det ville jo vært for godt til å være sant om den virkelig er sunn. noen som vet? Dette er vel torsk..? Masse D vitaminer. Kan aldri tenke meg at dette er usunt :gjeiper:
Gjesten Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Lurer du på hva svolværpostei inneholder? Les på boksen! Innlegg endret som ledd i rydding Endret 2. februar 2011 av SportyShorty 3
Sekretæren Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Tråden er ryddet for avsporinger SportyShorty, mod 1
loffen Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Avsporinger om Svolværpostei? Synd jeg misset det. :gjeiper: Nå fikk jeg lyst på det, spiste det mye som barn. Jeg er sikker på at det er sunt. 1
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Har dilla på krabbe naturell på boks med lettmajones. Men den er dyr og rekker bare til 2-3 skiver da. mmmmmmm. Skal prøve den i morgen på knekkebrød siden jeg har sluttet å spise brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå