Gå til innhold

DOC ER FULL AV Kalorier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

herregud, en doc pakke inneholder 240 KCAL..saa det akkurat.

HJELP!! hadde aldri trodd det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det er 240 kcal inn og rett ut. Sånne halspastiller har en veldig lakserende effekt har jeg lest. Men det er sant at det ofte skjuler seg kalorier der man ikke leter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts her.

jeg spiser en doc pose HVER DAG..og har daarlig forbrenning. Saa det er ikke sikkert det stemmer. Gaar sjeldent paa do for aa si det saann. I tillegg spiser jeg mye sukkerfrie pastiller osv..er helt avhengig. Kanskje det kan forklares mindre problem areas...hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er 240 kcal inn og rett ut. Sånne halspastiller har en veldig lakserende effekt har jeg lest. Men det er sant at det ofte skjuler seg kalorier der man ikke leter.

Doc er ikke så lakserende som eks lakerol og de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doc er ikke så lakserende som eks lakerol og de andre.

Okei, jeg trekker det tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er flere halstabeletter som er skjulte sukkerbomber. Doc, repsils osv. De har visst liten effekt også, hvis en ser bort fra den eventuelle lakserende ved høyt inntak ;) Så TS, dersom du bryr deg om kaloriinntak og tenner er nok ikke doc den beste snacksen.

Endret av Pinklightning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvorfor spise en hel pakke Doc' uansett?

Fordi de er så gode at man ikke greier å stoppe! :gjeiper:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her igjen..tror jeg skal slutte ja..hahaha..har jo helt glemt aa tenke paa de 240++kaloriene jeg faar i meg hver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen jeg blir hysterisk over en doc pga det er fetende er dagen jeg gir opp og takker for meg.

Får være måte på hvor besatt man skal være =D

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart, det er sukker i Doc. Godteri. Samme med Repsils. Du kan like gjerne spise saftis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dock er jo vanlig drops med sukker, self er det kalorier i det! :eeeh: Men tror kroppen har bedre av det enn all den kunstige søtningen i sukkerfrie drops. Blir oppblåst i magen av de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...