Barcelone Skrevet 1. februar 2011 #21 Del Skrevet 1. februar 2011 Synes ikke du skal telle kalorier. Tren og spis balansert. Det er det som fører til at man går ned i vekt. Sørg heller for en livstilsendring en desperat slanking frem mot bryllupet for da kommer du bare til å legge på deg igjen når du begynner å spise normalt. Og så synes jeg du skal kose deg med all den frukten du måtte ønske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty77 Skrevet 1. februar 2011 #22 Del Skrevet 1. februar 2011 Vet du hvor mye kcal du skal ha om dagen da? Viktig så ikke kroppen holder på mere enn du ønsker, spesielt når man trener så man ikke går i minus på kcal siden. Høres kanskje flott ut det, men IKKE bra for forbrenning og kroppen din! Skjønner man vil raskt ned i vekt ja. Ville uansett passe på å ha ca en dag i uken hvor man skeier litt ut og gir seg selv lov til å spise litt potetgull og snacks, OG en hel boks druer til kvelds. Det som skjer er at kroppen din blir vant til det inntaket du har, så når du putter på litt ekstra vil kroppen bare fortsette å 'jobbe' og forbrenne uten at det skulle ha noe innvirkning på vekta. Du trimmer jo 4 dager i uken sier du så da skulle jo ikke det være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #23 Del Skrevet 1. februar 2011 Det, lukter *sniff* *sniff* ana og sf lang vei. Skaff deg hjelp jente! Det er rart at moderatorene stenger tråder som handler om noia over kaloriting, men denne blir ikke stengt, til tross for at trådstarter åpenbart er spiseforstyrret? IT DOESN'T MAKE SENSE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. februar 2011 #24 Del Skrevet 1. februar 2011 Det, lukter *sniff* *sniff* ana og sf lang vei. Skaff deg hjelp jente! Det er rart at moderatorene stenger tråder som handler om noia over kaloriting, men denne blir ikke stengt, til tross for at trådstarter åpenbart er spiseforstyrret? IT DOESN'T MAKE SENSE! Kanskje TS bare er uvitende om hva som er utskeielser. Hun skriver tross alt at hun skal gifte seg snart. Ikke putt alle i samme bås er du snill! Man er ikke nødvendigvis anorektisk eller har spiseforstyrrelser bare man bryr seg om hva man spiser! Dessuten tror jeg ikke man klarer å bli anorektiker med 2000 kalorier for dag heller, om jeg får påpeke det.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #25 Del Skrevet 1. februar 2011 herregud, jeg er da ikke anoretiker..spiser dagskvoten min og utover det passer jeg paa naa som jeg skal ned noen kg. trener 4 ganger i uken, og ja, overskriften var overdrevet, tenkte ikke pa det der og da. BEKLAGER. takk til alle dere som har kommet med gode tilbakemeldinger dog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #26 Del Skrevet 1. februar 2011 "takk til alle som kommer med gode tilbakemeldinger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. februar 2011 #27 Del Skrevet 1. februar 2011 "takk til alle som kommer med gode tilbakemeldinger" Hva ler du av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #28 Del Skrevet 17. februar 2012 Herregud, er du feit så er du feit - om du spiste druer så spiller ikke det inn i det store bildet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2012 #29 Del Skrevet 17. februar 2012 Tråden er ryddet pga spam. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 17. februar 2012 #30 Del Skrevet 17. februar 2012 Eter man en hel boks med druer er det vel ikke antall kcal som bør være den største bekymringen. Drueskall virker lakserende og det er ikke så festlig å sitte på do hele natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #31 Del Skrevet 18. februar 2012 Hjelp. Jeg har nettopp skeiet ut med grønnsaker og vann. Hva skal jeg gjøre. Jeg føler meg så feit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå