Gjest AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Hei, jenter jeg lurer på en ting. Ville dere hatt et forhold til en mann som dere var tiltrukket av, men som aldri har hatt sex?
QueenPenelope Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Ja, så klart. Hadde ikke vært noen hindring i det hele tatt
Gjest Thefainter Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hvorfor skulle du ikke det? Jeg er mann da, men jeg kunne hatt et forhold til en jente som var jomfru hvertfall. Ser ikke at det skulle vært noe problem Endret 31. januar 2011 av Thefainter 2
FantasDick Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Ja, og jeg har hatt et forhold til en jomfru, men han var ikke det lenge! 3
Gjest Airi Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Jeg hadde forresten ikke hatt lyst til å innlede et forhold med ham om han hadde tenkt å fortsette å være jomfru i overskuelig framtid. Endret 1. februar 2011 av Airi
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Det hadde nok føltes litt rart og uvant ettersom jeg aldri har hatt sex med en jomfru. Men hadde jeg vært forelsket hadde jeg jo ikke latt det komme i veien. Men det hadde vært en forutsetning at han faktisk ville ha sex med meg, for jeg synes sex er viktig i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 Ja, jeg hadde likt at han var jomfru. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2011 #13 Skrevet 1. februar 2011 Ja så lenge jeg fikk lov til å avjomfruisere han så :gjeiper: Men nå nærmer jeg meg 30, så var han på min alder (under 25 er uansett uaktuelt) så hadde jeg nok stussa veldig på hvorfor han var jomfru. Religiøs? Nei takk. Ekstremt tilbakeholden og sjenert? Nei takk. Spørs om han hadde vært "min type" i utgangspunktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå