Gjest SmurfeLurfen Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Hei! Har lyst til å kjøpe Lancôme - Hypnose parfymen etter å ha luktet på den på parfymeriet. Men de hadde bare 50 ml flasker igjen, og den kostet over 600 kr, så det ble bare for dyrt.. Men så sa de at de kunne bestille 30 ml til litt over 400 kr, men det er forsatt litt dyrt egentlig. Søkte på nettet og fant den på www.shopping4net.com til bare 199 kr? Det var jo veldig billig! Men er det noen som vet om det er en seriøs nettside og er det faktisk ekte produkter egentlig?.. Og forresten, hva synes dere om den parfymen, hvis du har luktet den da Tenkte ikke å bruke den hver dag, fordi den kanskje blir litt tung og kjedelig etter hvert, men til en 19 åring som skal bruke den av og til
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg har bestilt både parfymer og en haug med clarins-produkter derfra. De virker seriøse og produktene er ekte. Bestilt parfymen Femine D&G derfra, den var ekte vare, jeg har hatt mange flasker av den. Ja de er billige og varene kommer i posten etter et par dager Jeg liker ikke den parfymen, synes den er tung og søt. Endret 31. januar 2011 av Vinnie
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har bestilt både parfymer og en haug med clarins-produkter derfra. De virker seriøse og produktene er ekte. Bestilt parfymen Femine D&G derfra, den var ekte vare, jeg har hatt mange flasker av den. Ja de er billige og varene kommer i posten etter et par dager Jeg liker ikke den parfymen, synes den er tung og søt. Hei! Takk for svar! Bra å høre.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Da har jeg bestilt derfra. Parfymen kostet 199, så ble ikke tollavgiftgebyr på 39 kr Men bare 6 kr i frakt! Utrolig billig da! Håper alt er i orden når den kommer og at den kommer fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå