annebirgitte Skrevet 7. mai 2002 #1 Skrevet 7. mai 2002 Har kommet til dagen for mens,men har ikke sett noe til den ennå(håper ikke den kommer heller!)Når kan en prøve og ta en test?Har en ClearBlue test liggende og der står det at en kan ta en test samme dagen som en forventer mens.Bør en ikke vente noen dager for å være sikker på resultatet?Har også kjøpt en test på "snart mamma"siden,men den bør en vel ta noe senere?Har dere noen råd og komme med?Jeg selv hadde tenkt og teste meg på torsdag,men nå vet jeg ikke helt?! Hilsen ei som venter i spenning :-):-)
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #2 Skrevet 7. mai 2002 Jeg spurte om dette på apoteket, og de sa at en skal ta en test dagen etter forventet mens. Så hvis du skulle hatt mensen i dag, så tar du den i morgen tidlig. Håper du ikke får mensen! J.
Hestehoven Skrevet 8. mai 2002 #3 Skrevet 8. mai 2002 Hei Dersom syklusene dine er klokkeklare, kan du ta testen alerede den dagen du venter mens. Den dersom syklusene dine varierer litt, kan det være lurt å vente litt. Jeg testet negativt med ClearBlue på en lørdag 14 dager etter EL, men to dager før forventet mens. Mandagen etter (den dagen jeg forventet mens) testet jeg positivt. Så hormonene må ha en viss tid for å bli sterke nok til å slå ut på en graviditetstest. Lykke til Hilsen Hestehoven og Lille-proppen 29+1
annebirgitte Skrevet 9. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2002 Nå har jeg gått 2 dager over forventet mens,og den har ikke dukket opp ennå.Jeg tok en clearblue test igår morges,men den var negativ.Har en test igjen som jeg har kjøpt på "snart mamma"siden.Den kommer jeg til å bruke på søndag 12.mai(hvis ikke mensen er kommet da......!?)Er så spent på om den slår positivt ut?Må vel overleve å vente så lenge for å være på den sikre siden.Kryss fingre for meg jenter!!!!!!! Klem fra ei som venter spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå