AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Som vanlig er jeg kjempesent ute, og er totaltforvirret rundt dette med privatistordningen, så jeg fyrer løs med noen spørsmål og ber til Gud om at noen kan hjelpe meg og svare på noe av det her 1. Når fristen er 1.februar for oppmelding og betaling, vil det si at fristen er i dag kl. 00, eller i morgen før datoen slår 02.februar? 2. Hva er greia med disse leselistene som man skal levere 1.april? Hvis jeg skal ta opp igjen S1-matte, så trenger jeg vel da ikke det? 3. Er kompetansemål det samme som læreplan? 4. Når jeg melder meg opp som privatist, hvilken skole vil da eksamen bli avholdt på? Den jeg gikk på før og som ligger nærmest meg? Er det deres gjeldende bok i mitt privatistfag som blir den jeg skal jobbe med? 5. Er det ikke mulig å ta opp igjen P1-matte? Er så mye forvirrende info om dette faget på nett. Om jeg må ta P2, blir da hele P1-faget på vitnemålet mitt byttet ut med det nye? 6. Er det mulig å ta P1/P2 samtidig som S2? 7. Hvordan blir vitnemålet mitt om jeg får forbedret to mattekarakterer f. eks? Vil jeg få utdelt et nytt et av min gamle vgs, eller hvordan fungerer dette? Sikkert mange idiotspørsmål her, men jeg er totalt forvirret og desperat etter litt informasjon ...
Gjest Blondie65 Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Fristen er innen midnatt - altså i løpet av 1. februar. Eksamen for privatister avholdes vanligvis som en samleeksamen i mange fag samtidig i et større lokale. Husk at du må betale for eksamen samtidig som du melder deg opp - dvs. med bank aksess - så ikke vent til 2 minutter på midnatt. Resten vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Er ikke fristen 31.Januar da? Trodde fristen gikk ut i kveld klokken 00.00 jeg. Leselistene gjelder vel for språkfag hvor man skal ha lest flere bøker enn pensumboka vil jeg tro, f.eks norsk.
Gjest Blondie65 Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Det står at fristen er 1.2. og da må man faktisk anta at det er det som menes!
Gjest Blondie65 Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 En annen ting: På Hordaland Fylkesskommune står det hva som er eksamenslokaler også. Sjekk med din lokale web og se om det står der.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Det står at fristen er 1.2. og da må man faktisk anta at det er det som menes! På sør-trøndelag sine nettsider står det 31.Januar
Gjest Blondie65 Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 På sør-trøndelag sine nettsider står det 31.Januar I såfall er fristen der i dag (før midnatt). På HFK (Hordaland fylkeskommune) står det 1. februar og det blir i morgen.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Er det noen andre som har problemer med å komme inn på privatistweb nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå