Gjest Sommertid Skrevet 2. februar 2011 #61 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har ikke noe mot det. De som mener det er skittent kan kose seg i den kjedelige misjonær-stillingen sin utan at jeg bryr meg om hva de synes Hvorfor i alle dager må du kalle misjonæren kjedelig? For noen mennesker er det en god og kjekk stilling og ikke kjedelig i det hele tatt for dem. Jeg synes du er like dømmende i dette innlegget som de som dømmer analsex... 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #62 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er ikke i mot, men det er IKKE noe for meg. Har prøvd en del ganger, og gjort alt etter boka, men det er rett og slett ikke deilig. For å være ærlig kjennes det ut som man driter på seg, og i min verden er ikke det å bæsje noe jeg forbinder med sex. 1
Stefan Skrevet 3. februar 2011 #64 Skrevet 3. februar 2011 En mann som er villig til å la seg bli tatt av dama si er ikke en mann. Ingen ville sett på en sånn som en mann hvis den personen havnet i fengsel. Bare som en liten bitch. Dersom dette tenner dama mi, er jeg selvsagt villig til å forsøke, selvom det ikke gir meg noe selv. At man stiller opp for å få dama si sinnsykt kåt, gjør man da ikke til noe mindre mann av den grunn. 1
Gjest Hanne Skrevet 3. februar 2011 #65 Skrevet 3. februar 2011 Dersom dette tenner dama mi, er jeg selvsagt villig til å forsøke, selvom det ikke gir meg noe selv. At man stiller opp for å få dama si sinnsykt kåt, gjør man da ikke til noe mindre mann av den grunn. Jeg er helt enig med deg. Og når man lever i et samliv så handler det faktisk om at man elsker hverandre, og har det gøy sammen.
Gjest MikeWaters Skrevet 3. februar 2011 #66 Skrevet 3. februar 2011 En mann som er villig til å la seg bli tatt av dama si er ikke en mann. Vil det si at kvinnen som tar ikke er en kvinne?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2011 #67 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er for analsex. Jeg puler kona mi bak en sjelden gang, noe hun også er for. Jeg er ikke for å bli pult med "strap on" selv, noe heller ikke kona mi har ytret ønske om.
Gjest MikeWaters Skrevet 3. februar 2011 #68 Skrevet 3. februar 2011 selvom det ikke gir meg noe selv Det kunne jo hende det gjorde
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #69 Skrevet 3. februar 2011 Jeg nestenprøvde en gang. En tidligere sexpartner var så immari opptatt av det, og vi ga ett førsøk, det føltes både ekkelt og vondt. Han kom ikke lenger enn selve ringen. Jeg har aldri likt det, tanken på det føltes ekkelt samtidig voldelig, noe jeg fikk bekreftet med overnevnte. Så ikke noe for meg. Men jeg bryr meg ikke om andre liker det. Derfor synes jeg ikke formuleringen "for og mot" passer her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå