Gå til innhold

For eller imot analsex?

Fremhevede innlegg

Gjest nr 1.000.000
Skrevet

Hva er det som avgjør hva som er naturlig å ikke da?

Noen dyr har også analsex, det er ikke et moderne fenomen som mennesker akkurat har kommet på å prøve.

Vi kan aldri vite sikkert, men fornuften er den beste rådgiveren. Det er bare å spørre seg selv om du finner analsex riktig og naturlig, mange svarer på et slikt spørmål med "at de liker det, derfor er det riktig" eller "at så lenge begge vil osv". Akkurat slik små barn resonnerer foran godteposen Det er selvsagt ikke noe svar. Det finnes utallige ting vi liker som vi ikke bør gjøre.

Når det gjelder dyr så dreper de og spiser de ikke bare hverandre, men i enkelte tilfeller også sine barn, det betyr ikke at vi bør gjøre det samme.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart. Jeg synes bare at folk ikke skal bry seg med andres sexliv. Når noen lager tråd om analsex, så kommer det alltid en haug med "æsj".

Det er jeg å enig i. Jeg synes folk få gjøre som de vil. Men man har ikke et kjedelig sexliv pga man ikke har analsex :) Selv om man ikke liker analsex betyr ikke det at man bare har misjonærstillingen i mørket liksom. Men ja folk får gjøre som de vil og ikke få kjeft.

Skrevet

Jeg er prinsipielt for, men praktiserer ikke selv. Har ikke fått det til å fungere de få gangene jeg har prøvd, og er nå sammen med en som ikke er interessert, så da så :)

Skrevet

I et større perspektiv har analsex gitt oss aids. Spørsmålet er ikke om du liker analsex eller ikke. Spørsmålet er om det er riktig. Det tror jeg ikke det er. Naturen styres ikke etter hva vi mennesker liker eller ikke, naturen styres heller ikke av Norges lover og hva disse definerer som forbudt eller ikke. Naturen styres av naturlovene, uten at jeg kjenner de i detalj, skjønner jeg at rumpehullet ikke er ment for penetrering, det får jeg hjelp til å skjønne av fornuften som naturen har utstyrt meg med. Det moderne mennesket er seksuelt umodent og forsøker å stikke stadig nye ting inn i nye hull den har oppdaget, akkurat som små barn som oppdager verden.

Hva mener du med dette? Hvorfor skulle det ikke være "riktig" så lenge begge parter nyter det? Og hva mener du med at rumpehullet ikke er ment for penetrering? Er munnen ment for penetrering, da? Og er hånden ment til å runke med? Det tror ikke jeg. Er vi ment å skulle bruke dildo? Eller kondom? Er fingrene ment til å skulle brukes til å stikke opp i vagina? Aner ikke.

Er det forresten naturlig for mennesker å kjøre bil? For ikke å snakke om å fly. Vi er jo ikke utstyrt med vinger, så det er i grunnen helt hårreisende at vi trosser naturen på den måten.

• Liker 2
Skrevet

Spørsmålet er om det er riktig.

Vi har tydeligvis vidt ulik oppfatning om hva som er "riktig" og hva som er "feil" når det kommer til seksuelle aktiviteter. For meg er all sex som foregår mellom voksne personer som vet hva de begir seg inn på, og som de liker/nyter, RIKTIG. Derimot er bl.a. overgrep, og det å presse seg selv til å bli med på ting man egentlig ikke vil, FEIL. Det er jo i grunnen så enkelt som det.

Gjest nr 1.000.000
Skrevet

Hva mener du med dette? Hvorfor skulle det ikke være "riktig" så lenge begge parter nyter det? Og hva mener du med at rumpehullet ikke er ment for penetrering? Er munnen ment for penetrering, da? Og er hånden ment til å runke med? Det tror ikke jeg. Er vi ment å skulle bruke dildo? Eller kondom? Er fingrene ment til å skulle brukes til å stikke opp i vagina? Aner ikke.

Er det forresten naturlig for mennesker å kjøre bil? For ikke å snakke om å fly. Vi er jo ikke utstyrt med vinger, så det er i grunnen helt hårreisende at vi trosser naturen på den måten.

For å gjøre det enklere for deg å forstå:

Tror du det er riktig å spise 10 kg sjokolade hver dag fordi det er godt?

Tror du det er riktig å spise sjokoladen sammen med noen fordi begge parter nyter det?

Feel free!

Skrevet

For å gjøre det enklere for deg å forstå:

Tror du det er riktig å spise 10 kg sjokolade hver dag fordi det er godt?

Tror du det er riktig å spise sjokoladen sammen med noen fordi begge parter nyter det?

Feel free!

Nei, det er uansett feil, ettersom det er helseskadelig.

Skrevet

selv liker jeg godt å bli knullet i øret. Hører dårlig et par dager etter, men det er det faen meg verdt!

Skrevet

Ser ut til at ting begynner å spore av litt her, med sjokoladespising og flygende mennesker...menmen! Jeg er for analsex, og synes det er en fin variasjon i sexlivet :sengekos: har hittil ikke hørt noe om at det er skadelig så lenge man bruker glidemiddel og kjenner sine begrensninger heller..

Gjest nr 1.000.000
Skrevet

Vi har tydeligvis vidt ulik oppfatning om hva som er "riktig" og hva som er "feil" når det kommer til seksuelle aktiviteter. For meg er all sex som foregår mellom voksne personer som vet hva de begir seg inn på, og som de liker/nyter, RIKTIG. Derimot er bl.a. overgrep, og det å presse seg selv til å bli med på ting man egentlig ikke vil, FEIL. Det er jo i grunnen så enkelt som det.

Du sier at det som er godt er riktig. Dessverre er det ikke så enkelt. Og det har jeg allerede forklart.

Skrevet

Du sier at det som er godt er riktig. Dessverre er det ikke så enkelt. Og det har jeg allerede forklart.

Nei, det har du ikke.

Jeg får være litt mer presis: Det som er godt, OG uskadelig, er riktig. Skjønner?

Gjest Raindrops
Skrevet

Spiser man ti kg sjokolade ser kroppen ifra om at dette er feil. Du blir kvalm, kaster gjerne opp og etterhvert vil du bli feit.

Kroppen min har ikke gitt meg noen signaler om at analsex er feil, verken fysisk eller psykisk, det føles riktig for meg.

Det du egentlig sier er at DU mener at det ikke er riktig, dermed er det unaturlig. Greit, det er unaturlig for deg, men det vil ikke si at de som finner det helt riktig og naturlig tenker på samme måte som barn, og at de ikke eier fornuft. Folk er forskjellige.

Gjest nr 1.000.000
Skrevet

Nei, det har du ikke.

Jeg får være litt mer presis: Det som er godt, OG uskadelig, er riktig. Skjønner?

Du mener mao at aids og hemoroider ikke har noen som helst sammenheng med analsex, og du mener at hva du gjør seksuelt aldri får noen som helst konsekvenser for andre enn deg og din partner. Da har du en liten og lite troverdig menighet.

Skrevet

Du mener mao at aids og hemoroider ikke har noen som helst sammenheng med analsex, og du mener at hva du gjør seksuelt aldri får noen som helst konsekvenser for andre enn deg og din partner. Da har du en liten og lite troverdig menighet.

For det første: Jeg har ingen menighet, og har heller intet ønske om å ha en.

For det andre: Aids smitter også gjennom vaginal sex. Om analsex kan forårsake hemorroider vet jeg ikke, men dette er uansett en forholdsvis harmløs lidelse, og dermed ikke grunn nok til å kunne si at man bør avstå fra slik sex. Naturlig fødsel kan forresten også forårsake store og uopprettelige skader, men man bør da allikevel ikke råde kvinner til å slutte med det. Argumentet ditt her ser for øvrig ut til å gå ut på at analsex er "feil" fordi man kan få aids og hemorroider av det, og det synes jeg er en merkelig tankegang all den tid man kan beskytte seg mot aids, og at hemorroider som sagt ikke er spesielt farlig, pluss, igjen, at det finnes massevis av aktiviteter som du garantert ikke har noe imot, som også kan være skadelig.

For det tredje: Ja, jeg mener at så lenge voksne mennesker har sex som de liker og som ikke er skadelig (og at de dessuten beskytter seg mot kjønnssykdommer (og også graviditet dersom dette er noe som er uønsket)) er riktig og fint. Mainstream sex i misjonæren hvor en av partene egentlig ikke vil, er derimot feil og stygt.

Skrevet

For det tredje: Ja, jeg mener at så lenge voksne mennesker har sex som de liker og som ikke er skadelig (og at de dessuten beskytter seg mot kjønnssykdommer (og også graviditet dersom dette er noe som er uønsket)) er riktig og fint. Mainstream sex i misjonæren hvor en av partene egentlig ikke vil, er derimot feil og stygt.

Og, for å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg mener at dette ikke har noen som helst konsekvenser for noen andre enn de involverte.

Skrevet

Forresten: På hvilken måte mener du at frivillig sex mellom voksne mennesker skulle ha konsekvenser for andre enn dem selv? Det er meg en gåte, så vennligst forklar.

(Jeg forutsetter selvfølgelig her at det ikke foreligger grunner til at disse menneskene ikke burde ha sex med hverandre (som ved utroskap e.l.), at de bruker kondom dersom det er fare for kjønnssykdommer eller uønsket graviditet, at de ikke gjør det i påsyn av barn eller andre som ikke ønsker å se på, pluss alle mulige andre ting som kristenfundamentalister ikke skjønner at vanlige mennesker tenker på og er opptatt av.)

Skrevet

Jeg er for det aller meste mellom samtykkende voksne, uavhengig av om jeg er interessert i gjøre det selv eller ikke.

(I dette tilfellet er jeg forøvrig interesser - med den rette personen. :lur: )

Skrevet

Hei Hunterlady!

Jeg er veldig for:) For meg handler det både om nytelse, variasjon og tillit. Det er en utrolig deilig følelse å kunne stole så mye på en person at man kan prøve nye, og spennende ting.

Om man ikke liker det, synes jeg at man ikke skal gjøre det rett og slett. Men ikke støt oss som liker det, jeg respekterer dere om dere respekterer oss som liker det.

Nå et annet spørsmål. Hvor mange tar sin mann analt med strap on? Det gjør jeg:)

Mvh, Hanne.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hei Hunterlady!

Jeg er veldig for:) For meg handler det både om nytelse, variasjon og tillit. Det er en utrolig deilig følelse å kunne stole så mye på en person at man kan prøve nye, og spennende ting.

Om man ikke liker det, synes jeg at man ikke skal gjøre det rett og slett. Men ikke støt oss som liker det, jeg respekterer dere om dere respekterer oss som liker det.

Nå et annet spørsmål. Hvor mange tar sin mann analt med strap on? Det gjør jeg:)

Mvh, Hanne.

Jeg har bare fått en finger opp i analen hans. Han er ikke komfortabel med slike ting. Men det er okey for min del. Tenner ikke så veldig på tanken om å ta han. Liker at han tar meg.

Men hadde vært moro bare for gøy. :)

Skrevet

En mann som er villig til å la seg bli tatt av dama si er ikke en mann.

Ingen ville sett på en sånn som en mann hvis den personen havnet i fengsel. Bare som en liten bitch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...